251145

تازه‌ترین خبرها از نقل‌ و انتقالات پرسپولیس: 3 گزینه جانشینی سرلک و احتمال جذب رشید و میلاد

دنیای معدن: باشگاه پرسپولیس بعد از جذب چهار بازیکن، در پی آن است تا چهره‌های جدیدی را به فهرست خود اضافه کند.

به گزارش دنیای معدن، به نوشته فوتبال 360، عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر، اوستون اورونوف و ابوالفضل بابایی 4 خرید زمستانی پرسپولیس هستند و با وجود جذب این 4 بازیکن، تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس برای تقویت فهرست تیم‌شان ادامه دارد.  سرخ‌پوشان در ابتدای فصل و بعد از جدایی احمد گوهری، نتوانستند ذخیره‌ای مطمئن برای علیرضا بیرانوند جذب کنند و همین مسئله باعث شده تا بحث جذب دروازه‌بان دوم برای پرسپولیسی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه مطرح باشد.
 

سرخ‌پوشان پایتخت همچنین به دنبال آن هستند تا برای پر کردن جای خالی میلاد سرلک به سراغ جذب بازیکن جدید بروند و در تلاش هستند تا گزینه موردنظر خود برای تقویت خط هافبک‌شان به توافق برسند. در نقطه مقابل، پر بودن فهرست بازیکنان پرسپولیس و همچنین تکمیل سهمیه بازیکنان خارجی این تیم باعث شده تا فرآیند نقل‌وانتقالاتی  پیچیده شود و همین مسئله باعث شده تا فعالیت سرخ‌پوشان در بازار زمستانه با شور و هیجان ویژه‌ای دنبال شود و تلاش‌ها برای تقویت فهرست پرسپولیس ادامه داشته باشد.

 

آقای گل سرخ‌ها در مسیر جدایی!

شهاب زاهدی که در ابتدای فصل با قراردادی قرضی به پرسپولیس پیوست، حالا مورد توجه یک باشگاه ژاپنی قرار گرفته و گفته می‌شود حدود 100 هزار دلار هم این باشگاه ژاپنی حاضر است به باشگاه پرسپولیس هزینه رضایت‌نامه بپردازد. با توجه به جذب بازیکنانی مانند اورونوف، آل‌کثیر و بابایی و همچینن پر بودن سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس (با توجه به اینکه زاهدی سهمیه خارجی محسوب می‌شود)، مذاکرات در زمینه فروش زاهدی در حال انجام است و احتمال جدایی این بازیکن بعد از دیدار با آلومینیوم اراک دور از ذهن نیست.

 

زاهدی در نیم‌فصل نخست 6 بار برای پرسپولیس موفق به گلزنی شد و برترین گلزن سرخ‌پوشان در نیم‌فصل اول بود اما با این وجود، در آستانه جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت قرار گرفته است. وحدت هنانوف هم با پیشنهادی از لیگ کره‌جنوبی مواجه شده و احتمال جدایی این مدافع تاجیکستانی هم وجود دارد. در حالی‌که در روزهای گذشته بحث خروج نام نبیل باهویی از فهرست پرسپولیس مطرح بود اما این مهاجم سوئدی در جمع سرخ‌پوشان ماندنی است و بعید به نظر می‌رسد که از تیم پرسپولیس در بازار زمستانه جدا شود!

 

2 استقلالی در تور پرسپولیسی‌ها؟

مدیران باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با محمدرشید مظاهری هستند. دروازه‌بان باتجربه نساجی مازندران در نیم‌فصل نخست، در حال حاضر به عنوان بازیکن آزاد در بازار زمستانه حضور دارد. با توجه به اینکه سرخ‌پوشان به دنبال جذب دروازه‌بان ذخیره دارند، مذاکرات با مظاهری آغاز شده و این احتمال وجود دارد که دروازه‌بان سابق استقلال در قامت یک یاغی جدید کارش را در فوتبال ایران ببرد و در نقش رقیب علیرضا بیرانوند به پرسپولیس بپیوندد.

 

میلاد فخرالدینی هم که از روز گذشته زمزمه‌هایی درباره حضورش در استقلال مطرح شده بود، با مدیران باشگاه پرسپولیس هم وارد مذاکره شده است. صبح امروز مدیر برنامه‌های فخرالدینی دیداری با رضا درویش داشت و احتمال هایجک این مدافع 33 ساله وجود دارد! جالب آنکه پرسپولیسی‌ها در پست دفاع راست، وحدت هنانوف و دانیال اسماعیلی‌فر را در اختیار دارند اما گفته می‌شود با توجه به جدایی احتمالی هنانوف، مذاکرات با فخرالدینی در حال انجام است!

 

سرخ‌پوشان برای جذب هافبک میانی 3 بازیکن را مدنظر خود دارند؛ محمدجواد آزاده، مهدی گودرزی و محمد خدابنده‌لو. با توجه به مخالفت محرم نویدکیا با جدایی خدابنده‌لو، به نظر می‌رسد که این هافبک جوان اما باتجربه مس رفسنجان در تیم پرسپولیس منتفی باشد. آزاده در تیم پیکان عضویت دارد و گودرزی هم عضو باشگاه هوادار تهران است و با توجه به شرایط سنی مهدی گودرزی، اولویت پرسپولیسی‌ها جذب این بازیکن جوان است که می‌تواند به عنوان سهمیه زیر 23 ساله به فهرست سرخ‌پوشان اضافه شود. البته که فعلاً رایزنی‌ها در این زمینه بی‌ثمر بوده اما تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس بر این است که از میان این 3 گزینه، با یکی از آن‌ها به توافق برسند و از هافبک جدید تیم‌شان رونمایی کنند.

 

مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به مشکلات فهرست تیم‌شان، در تلاش هستند تا بتوانند پیش از انجام اولین بازی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، با گزینه‌های موردنظر به توافق برسند. بدون‌شک جذب چهره‌هایی مانند محمدرشید مظاهری و میلاد فخرالدینی می‌تواند خبرساز و جنجالی باشد و باید دید شرایط در روزهای آینده چگونه پیش خواهد رفت و آیا به شمار بازیکنان جذب‌شده توسط پرسپولیسی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه اضافه خواهد شد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید