232185

ملاقات مدیرعامل پرسپولیس با علیرضا حقیقی؛ خبری در راه است؟

دنیای معدن- گلر نساجی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک افطاری یکدیگر را ملاقات کردند.

به گزارش «دنیای معدن» به نقل از خبرورزشی؛ چهارشنبه شب و به دعوت یکی از دوستان مشترک ، علیرضا حقیقی گلر سابق تیم ملی و فعلی نساجی و رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس یکدیگر را در یک مراسم افطار ملاقات کردند.

بعد از این افطار هم این دو در کنار چند نفر دیگر عکسی به یادگار گرفتند. بعد از اینکه عکس درویش در کنار علیرضا حقیقی منتشر شد، عده ای در فضای مجازی از مذاکره این دو خبر دادند و بعضی ها هم حتی پا را فراتر گذاشتند و خبر از توافق حقیقی با پرسپولیس برای فصل آینده دادند. خبری که صحت ندارد و هیچ مذاکره ای هم بین طرفین انجام نشده است.

پیگیری های ما نشان می دهد درویش و حقیقی در کنار چند نفر دیگر که در مراسم افطاری یکی از دوستان مشترکشان حضور داشتند، هیچ صحبتی در مورد بازگشت حقیقی به پرسپولیس انجام ندادند و صحبتی که بین این دو رد و بدل شد، در حد یک احوال پرسی و گفت و گوی ساده بود.

همانطور که قبلا هم نوشتیم، حقیقی جزو گزینه های گل محمدی برای فصل آینده قرار ندارد و گزینه اصلی یحیی برای فصل بعد، علیرضا بیرانوند است. بیرانوندی که در آخرین گفت و گوی خود هم برای بازگشت به پرسپولیس ابراز علاقه کرد و به صراحت اعلام کرد که اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارد فصل بعد را در پرسپولیس بازی کند.

هم باشگاه پرسپولیس و هم یحیی گل محمدی از بازگشت علیرضا استقبال کردند و قرار است طی روزهای آینده مذاکرات جدی بین باشگاه پرسپولیس و نماینده بیرانوند انجام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید