250482

تکلیف پرسپولیس و بشار رسن روشن شد

دنیای معدن: در روزهای اخیر گفته شد بشار رسن هافبک عراقی سابق پرسپولیس که بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا شد و در لیگ ستارگان قطر حضور داشته گزینه زمستانی سرخ‌هاست.

به گزارش دنیای معدن، به نوشته روزنامه ایرازشی، در ادامه بحث مبلغ بالای انتقال او و حضورش در جام ملت‌ها به عنوان موانعی جدی برای این انتقال مطرح شد. سپس درباره حضور بشار در پرسپولیس برای فصل آینده خبرهایی به میان آمد اما از باشگاه پرسپولیس هیچ کس درباره بازگشت بشار صحبت یا مذاکره‌ای با مدیربرنامه او انجام نداده و بحث جذب او در باشگاه اصلاً مطرح نیست.

در حال حاضر لیست بزرگسال پرسپولیس جای خالی ندارد و تا زمانی که بازیکنی از این فهرست خارج نشود باشگاه قادر به اضافه کردن بازیکن دیگری به لیست نفرات بزرگسال نیست.

البته لیست نفرات خارجی پرسپولیس هنوز یک جای خالی دارد. غیر از نفراتی مثل نبیل باهویی، گئورگی گولسیانی و وحدت هنانوف دو بازیکن دیگر پرسپولیس یعنی محمدحسین کنعانی‌زادگان و شهاب زاهدی هم از آن جهت که از لیگ‌های خارج از فوتبال ایران به پرسپولیس پیوسته‌اند بازیکن خارجی محسوب می‌شوند اما از آنجایی که هر باشگاه لیگ برتری می‌تواند 1+5 بازیکن خارجی داشته باشد هنوز یک جای خالی برای اضافه شدن بازیکن خارجی یا بازیکنی شاغل در خارج از فوتبال ایران وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید