249900

پرسپولیس با قلی زاده وارد مذاکره شد؟

دنیای معدن: حسین بادامکی شایعه اختلاف بین علیرضا بیرانوند و حسین کنعانی‌زادگان را تکذیب کرد.

حسین بادامکی پس از پیروزی پرسپولیس برابر شمس آذر اظهار داشت: بازی خوبی بود. کمی کارمان سخت شد و باز هم یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد که به نظرم اشتباه بود. تصمیم داور بود که کارت زرد داد و در ادامه هم بازیکن ما اخراج شد. مهم سه امتیاز بود. با توجه به اینکه دو رقیب مستقیم ما امتیاز از دست داده بودند، این سه امتیاز خیلی به دردمان خورد.

به گزارش دنیای معدن، او ادامه داد: شمس آذر یک تیم باکیفیت است که خیلی خوب در بازی‌های بیرون از خانه نتیجه گرفته بود اما بچه‌ها واقعا تلاش کردند و به خصوص بعد از ده نفره شدن انرژی زیادی گذاشتند.

معاون ورزشی پرسپولیس درباره عملکرد ضعیف علی نعمتی نیز گفت: پیش می‌آید. برای هر بازیکنی در دوران فوتبالش پیش می‌آید و ما نباید بازیکن را تحت فشار بگذاریم. ما به این بازیکنان احتیاج دادیم و باید بتوانیم از نظر روانی علی را ریکاوری کنیم تا در بازی‌های بعد بتواند کمک کند، چون بازیکن مثمرثمری برای تیم است.

او در خصوص حضور علی قلی‌زاده در استادیوم و احتمال حضور او در پرسپولیس در نیم فصل دوم عنوان کرد: نه، فعلا هیچ صحبتی نشده است. ایشان لطف کردند و تشریف آوردند و بازی پرسپولیس را از نزدیک دیدند. خوشحال شدیم که ایشان را دیدیم.

بادامکی درباره برنامه پرسپولیس برای نقل و انتقالات نیم فصل توضیح داد: تا آقای گل‌محمدی به ما لیستی ندهند، طبیعتا نمی‌توانیم صحبت کنیم.

بازیکن سابق سرخپوشان درباره حمایت هواداران از این تیم گفت: پرسپولیس همیشه نشان داده وقتی هوادارانش خیلی خوب حمایت کنند، نتیجه هم می‌گیرد. امروز هم این اتفاق افتاد و جا دارد هم از آنها تشکر کنیم و هم بچه‌ها و کادرفنی که امروز زحمت کشیدند.

او در پایان درباره شایعه اختلاف بین‌علیرضا بیرانوند و حسین کنعانی‌زادگان اظهار داشت: نه، اصلا چنین چیزی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید