238173

معاوضه بازیکن استقلال درنیم فصل قطعی شد!

دنیای معدن: گویا مهاجم استقلال راضی به تغییر شرایط خود در استقلال شده است.

به گزارش دنیای معدن، سجاد شهباززاده مهاجم استقلال همچنان با مشکل گلزنی دست و پنجه نرم می کند و به فاصله چند بازی به پایان نیم فصل حتی یک گل نیز برای استقلال به ثمر نرسانده است.

این بازیکن که فصل گذشته با شرایط بسیار خوبی در تیم سپاهان روبرو بود در حال حاضر فصل کابوس واری را سپری می کند و در حالیکه استقلال با مشکل گل زنی مواجه است این بازیکن که امید هواداران تیم بود نمی تواند وظیفه خود را در زمین انجام دهد و قرار است در ادامه شرایط برای وی و استقلال تغییر کند.

گفتنی است شهباززاده که همواره در تیم هایی به جز استقلال در امر گلزنی بسیار موفق عمل کرده قرار است در نیم فصل دوم با یک بازیکن از تیم تراکتورسازی تعویض شود.

گفته می شود کاوه رضایی به استقلال بازمی گردد اما مشخص نیست شهباززاده در ازای کدام بازیکن از استقلال جدا می شود اما این اتفاق قرار است رخ دهد و شهباززاده قطعا از استقلال می رود.

این بازیکن که زمان حضورش در استقلال با توجه به عملکردش در سپاهان تصور دیگری در موردش می شد در حال حاضر با عملکرد ضعیف در استقلال ترجیح می دهد به تیم دیگری برود تا با قرار گرفتن در ترکیب اصلی به روزهای اوجش بازگردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید