247814

درویش: نقشه فدراسیون برگرداندن امتیازات کسر شده پرسپولیس و سپاهان است!

دنیای معدن: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن ادعاى تخلف استقلال و عبور از سقف قرارداد گفت: یاسین سلمانی جوان است و به نظرم دو، سه ماهه برمی‌گردد.

به گزارش دنیای معدن، رضا درویش در یک برنامه تلویزیونی در خصوص مصدومیت یاسین سلمانی اظهار کرد: امروز دو نفر از بزرگترین جراحان نظرشان روی پارگی رباط صلیبی سلمانی بود که بعد از رفع تورم برای عمل اقدام انجام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: ابتدا این تورم از بین برود تا جراحی صورت گیرد. امیدواریم که او دو تا سه ماهه بازگردد. زمانی که بازیکنان را بدون منطق و بی دلیل جابجا می‌کنند و به او فشار می آورند، باید منتظر چنین اتفاقی بود. با توجه به اینکه او جوان است، با قدرت باز خواهد گشت.

 

 

مدیرعامل پرسپولیس همچنین در خصوص پرونده یورگن لوکادیا نیز گفت: اگر پول لوکادیا پرداخت نشود، باشگاه چینی محروم خواهد شد. توانستیم ۳۰۰ صفحه دفاعیه برای این پرونده ارائه کنیم. برای اولین بار است که تیم های ایرانی به این سبک برنده می‌شوند. ما پول اضافی به او نداده‌ایم و این پول را باید به عنوان جریمه به ما بدهد.

 

درویش تصریح کرد: با این که ما چنین حکم خوبی را گرفته‌ایم، بازهم اندیشمندان مجازی می‌گویند که این که کار خاصی نبود و هرکسی می‌توانست انجام دهد. از عصبانیت لوکادیا معلوم بود که چه قدر این حکم او را آزار داده است.

 

وی ادامه داد: در این پرونده لوکادیا به ۳۵۰هزار دلار جریمه محکوم شده است. ما زمانی که او در پرسپولیس حضور داشت، به اندازه بازیهایش پول را دادیم ولی طرح شکایت ما در قبال فسخ یکطرفه قراردادش بوده است.

 

مدیرعامل پرسپولیس همچنین به عملکرد داوری در دیدار اخیر پرسپولیس و توپی که از خط دروازه این تیم عبور کرد، گفت: مدیرعامل گل گهر سیرجان بسیار انسان وارسته‌ای است و بخاطر اینکه تیمش باخته، اظهارنظر می‌کند. به هر حال اگر این بازی کاپ سوپرجام را نمی دادند، بالاخره در یک بازی که هوادار حضور داشت، جام را می دادند. سازمان لیگ می‌خواست جام سوپرکاپ را با اسنپ به باشگاه بفرستد ولی ما اصرار به برگزاری جشن داشتیم. ما اصرار داشتیم که هوادار حضور داشته باشد که این جام را ببیند. اگر چه این جام ها برای ما عادی شده است. ما گفتیم اگر امکانش هست در یک بازی که هوادار هست، این جام داده شود.

 

درویش در مورد صحنه مشکو بازی برابر گل گهر نیز خاطر نشان کرد: ما وقتی صحنه را از بالا دیدیم، مشخص است که توپ با تیرک دروازه مماس است و بیرانوند مشخص است که توپ را قبل از اینکه کامل به درون دروازه برود، بیرون می کشد.

 

وی همچنین در خصوص کسر یک امتیاز از پرسپولیس و پرداخت ۱۰ میلیارد تومان نیز گفت: جالب است چرا که تا این لحظه هیچ ابلاغیه برای ما نیامده است. اساسا حکم باید به سازمان لیگ ابلاغ شود و این سازمان به باشگاه ابلاغ کند. حتی با منصور قنبرزاده هم صحبت کردم و او از این حکم بی‌اطلاع بود. بر چه اساسی یک امتیاز کم و ۱۰ میلیارد جریمه کرده‌اند؟

 

درویش افزود: اگر فرض کنیم که این تخلف درست باشد، اگر به خاطر این تخلف یک امتیاز و ۱۰ میلیارد است، من احکام را می خوانم. حتی اگر بگویند این مالیات را ما داده باشیم، باز هم سقف قرارداد ما بالا نرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: البته من دو هفته جسته و گریخته از اطراف فدراسیون می‌شنیدم که می گفتند این افراد دنبال این هستند که از شما امتیاز کم کنند و پس از آن به استیناف می‌رود و ۴ امتیاز سپاهان را هم برمی گردانند و در نهایت هر دو تیم جریمه مالی می شوند و درآمد ۵۰ میلیاردی خواهند داشت.

 

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: من به شما قول می دهم آخر این قصه می‌شود بخشش تمام کسر امتیازها و کسب ۵۰ میلیارد درآمدزایی برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و به این بهانه می‌خواهند کسر امتیاز سپاهان را هم ببخشند و این یک نمایشنامه است.

 

درویش درباره اینکه آیا این حکم را به استیناف خواهند برد، گفت: هنوز این حکم ابلاغ نشده است و اگر هم باشد باید این حکم را به کمیته استیناف ببریم. یک جلسه گذاشته بودند و ما مدارک بردیم و علی الظاهر به ما گفتند که مدارک شما مشکلی ندارد.

 

او افزود: عضو هیات مدیره استقلال گفت که 40 میلیارد تومان، ده درصد از قرارداد کل بازیکنان این تیم است پس یعنی سقف قرارداد آن ها 400 میلیارد است . از وقتی آن مصاحبه در تلویزیون انجام شده است، این تیم سه بازیکن دیگر هم جذب کرده است!

دیدگاهتان را بنویسید