247231

مقایسه دو مهاجم نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس | نبیل باهویی یا گوستاوو بلانکو کدام بهترند؟

دنیای معدن: بالاخره هم پرسپولیس مهاجم خارجی مورد نظر خود برای بازی با النصر یعنی نبیل باهویی را جذب کرد و هم استقلال ، گوستاوو بلانکو را به ترکیب تیمش اضافه کرد اما کدام یک از این دو مهاجم بهترند؟

نبیل باهویی    

    برای بسیاری از هوداران پرسپولیس و استقلال کارنامه دو مهاجم خارجی یعنی نبیل باهویی سرخپوشان و گوستاوو برانکو برای آبی ها اهمیت داد.

نبیل باهویی (متولد ۵ فوریه ۱۹۹۱) مهاجم جدید پرسپولیس یک فوتبالیست حرفه‌ای سوئدی است که قبلاً به عنوان وینگر بازی می‌کرد، اما اکنون معمولاً به عنوان مهاجم به میدان می رود.

باهویی در دوران حضورش در فوتبال باشگاهی بیشترین تعداد بازی را در تیم سولنا سوئد انجام داده است. او در ۱۸۰ مسابقه‌ای که برای این تیم به میدان رفته، سابقه ثبت ۶۶ گل در کارنامه خود دارد و ۲۹ پاس گل هم در کارنامه نبیل باهویی به چشم می‌خورد.

مهاجم ۳۲ ساله در کنار تجربه بازی در سوئد، در لیگ‌های مختلفی از جمله اتریش، عربستان و حتی بوندسلیگای آلمان هم تجربه بازی دارد و حالا با کوله‌باری از تجربه به عنوان گزینه حضور در خط حمله پرسپولیس نامش به میان آمده است.

نبیل باهویی که در کارنامه خود انجام ۸ بازی ملی برای تیم بزرگسالان سوئد را دارد و در تیم‌های پایه این کشور هم به میدان رفته، در دوران فوتبال خود تجربه بازی در هامبورگ آلمان را هم به‌دست آورده است.

حضور در هامبورگ، مهم‌ترین دستاورد دوران فوتبالی باهویی محسوب می‌شود؛ هر چند که او در امر گلزنی در تیم آلمانی ناموفق بود و با کارنامه‌ای ناموفق از هامبورگ راهی لیگ اتریش شد.

حالا پرسپولیسی ها بسیار به حضور او در بازی با النصر دل بسته اند.

گوستاوو بلانکو

گوستاوو بلانکو متولد ۵ نوامبر ۱۹۹۱ در آرژانتین، فوتبالیست جدید استقلال است.

فوتبال خود را از دوران کودکی شروع کرد و سابقه بازی در تیم های ۳ قاره از جمله شاختار دونسک و مالاگا را داراست و آخرین بار در ترکیه حضور داشته و سپس وارد لیگ ایران شد

با ۱۹۰ سانتی متر قد و ۸۵ کیلوگرم وزن در پست مهاجم بازی می کند و معمولا پیراهن شماره ۹ را بر تن می کند

گوستاوو بلانکو لسچوک (Gustavo Blanco Leschuk) روز ۱۴ آبان ۱۳۷۰ در شهر لاس هراس استان مندوسا، آرژانتین به دنیا آمده است

فوتبال حرفه ای خود را از دوران نوجوانی با بازی در آکادمی آرسنال ساراندی آرژانیتن شروع کرد و سال ۲۰۱۱ در ۲۰ سالگی به تیم اصلی راه یافت و تا دسامبر ۲۰۱۳ تحت قرارداد با این تیم بود

او سال ۲۰۱۲ توسط مدیران آرسنال ساراندی جهت کسب تجربه بیشتر به مدت یک سال به تیم دیپورتیوو مرلو قرض داده شد

فوریه ۲۰۱۴ در ۲۳ سالگی فوتبال خود را خارج از آرژانتین دنبال کرد و به تیم آنژی مخاچ قلعه روسیه پیوست اما پس از یک نیم فصل به دلیل نرسیدن فرصت بازی از این تیم جدا شد و به تیم الوداد کازابلانکا مراکش منتقل شد و تا سال ۲۰۱۵ در این تیم توپ زد

وی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ به ترتیب در تیم آسوریسکا سوئد، کارپاتی لویو، شاختار دونتسک اوکراین، مالاگا اسپانیا بازی کرد

همه چیز در مورد گوستاوو بلانکو بازیکن فوتبال

سال ۲۰۱۹ در ۲۸ سالگی به تیم آنتالیا اسپور ترکیه پیوست و تا سال ۲۰۱۲ تحت قرارداد با این تیم ترکیه ای بود

از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ توسط سران تیم ترکیه ای به ترتیب به تیم های رئال اویدو و ایبار اسپانیا قرض داده شد و عملکرد خوبش در تیم ایبار سبب شد تا سال ۲۰۲۲ مدیران این تیم وی را به صورت دائمی به خدمت بگیرند و این بازیکن را تا سال ۲۰۲۳ در اختیار داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید