245422

معاوضه محبوب‌ترین ستاره استقلال نهایی شد

دنیای معدن: شواهد و قرائن نشان می دهد که باید شاهد جدایی مهدی قایدی از استقلال باشیم. وینگر بوشهری که فصل بسیار خوبی را در تیم ساپینتو تجربه کرد، با پایان قراردادش به امارات برگشته اما از آنجایی که قرار نیست به فوتبالش در شباب الاهلی ادامه دهد، این تیم را در اردوی صربستان همراهی نکرد.

به گزارش دنیای معدن، از چندی پیش شایعات پیرامون پیوستن قایدی به اتحاد کلباء مطرح بود. مجیدی علاقه زیادی دارد تا شاگرد سابقش را یک بار دیگر در اختیار داشته باشد و بتواند از توانایی های این بازیکن سرعتی در تیمش استفاده کند. به همین دلیل، مذاکرات با شباب الاهلی چند وقتی است که در جریان است و قایدی فاصله ای تا پیوستن به تیم فرهاد ندارد.

چندین رسانه اماراتی از جمله سدد و فوتبال امارات خبر داده اند که دو باشگاه شباب الاهلی و اتحاد کلباء برای معاوضه مهدی قایدی و عادل سلطان به توافق نهایی دست یافته اند تا بدین ترتیب وینگر بوشهری یک بار دیگر زیر نظر فرهاد مجیدی مشغول فعالیت شود.

این نمی تواند خبر خوبی برای هواداران استقلال باشد که امید زیادی به درخشش زوج بوشهری در فصل بعد داشتند. مهدی قایدی و محمد محبی که روی بیش از 30 گل تیمشان در فصل قبل نقش اصلی را ایفا کردند، جایی در استقلال مدل نکونام ندارند که البته این سرمربی جوان بارها بر حفظ 2 ستاره فصل قبل تأکید کرده بود اما این اتفاق رخ نداد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید