244748

نکونام مدیرعامل استقلال را با خاک یکسان کرد

دنیای معدن: با اعلام سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت آبی پوشان حل نشده است.

به گزارش دنیای معدن، بحث حضور جواد نکونام در استقلال، به یک موضوع پرحاشیه در روزهای اخیر نزدیک شده است. سرمربی جوانی که گزینه نخست هدایت آبی‌ها به شمار می‌رود و مدیران باشگاه در روزهای گذشته تلاش زیادی برای توافق با این سرمربی انجام داده‌اند.

در شرایطی که به نظر می‌رسد نکونام مشکلی برای پذیرش هدایت آبی‌ها نداشته باشد، اما مانع بزرگ در این خصوص، مشکل وی برای عقد قرارداد با استقلال است که پس از جدایی پرحاشیه وی از فولاد به وجود آمد و باید مجوزهایی جهت نشستن این سرمربی جوان روی نیمکت آبی پوشان صادر شود.

در شرایطی که قرار بود تا آخرین ساعات امشب تکلیف نیمکت استقلال مشخص شود، اما به نظر می‌رسد این اتفاق رخ ندهد و استوری حجت کریمی نیز نشان دهنده این مسئله است که هواداران این تیم باید چند روزی دیگر نیز منتظر باشند تا در نهایت جانشین ساپینتو معرفی شود.

این موضوع در گفتگوی کریمی با خبرگزاری آنا تأیید شد چرا که برخلاف اخبار مطرح شده، مشکل نکونام برای انتخاب به عنوان سرمربی استقلال همچنان پابرجاست.

کریمی در اظهارات خود در مورد منتفی شدن حضور نکونام در استقلال اظهار داشت: من هم خبرهایی که مطرح شده را شنیدم. به هر حال اتفاقی است که افتاده. قرار بود مشکلش را حل کند که حل نشده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شکایت باشگاه فولاد در حل نشدن مشکل نکونام دخیل بوده، گفت: من چیزی از این ماجرا نمی‌دانم و فقط شنیده‌ام.


 

دیدگاهتان را بنویسید