244536

آغاز فاجعه مدیریتی در استقلال: سالی که نکوست...!

دنیای معدن: اولین اتفاق روز گذشته بود که بلافاصله پس از معرفی اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال، سه تن از اعضا بلافاصله اقدام به مصاحبه درباره انتخاب سرمربی یا جذب بازیکنان کردند که یکی از مصاحبه ها (مهدی پاشازاده) درباره وضعیت مهدی قایدی و محمد محبی با حاشیه های فراوان و انتقاد تند هواداران استقلال همراه شد.

به گزارش دنیای معدن، در حالی که اکثریت قابل توجهی از فوتبالی ها در اسپانیا، انگلستان و... نه نام اعضای هیات مدیره، که حتی نام مدیرعامل باشگاههای محبوب خود را نمی دانند - به علت آنکه آنها در پی مدیریت اند نه چهره سازی از خود - در ایران اعضای فنی یا مدیریتی باشگاه استقلال نیامده در پی حاشیه سازی و چهره ساختن از خود می باشند.

اولین اتفاق روز گذشته بود که بلافاصله پس از معرفی اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال، سه تن از اعضا بلافاصله اقدام به مصاحبه درباره انتخاب سرمربی یا جذب بازیکنان کردند که یکی از مصاحبه ها (مهدی پاشازاده) درباره وضعیت مهدی قایدی و محمد محبی با حاشیه های فراوان و انتقاد تند هواداران استقلال همراه شد. به گونه ای گه پاشازاده مجبور به تکذیب خبر منتسب به خود شد. و معلوم نشد اصلا ضرورت این مصاحبه چه بوده و یا اساسا آیا مگر نباید کمیته فنی به فرض کارآمدی، نظرات خود را به صورت محرمانه در اختیار مدیریت باشگاه قرار دهد و نه آنکه به طرح هر سخنی در رسانه ها بپردازد!؟

دومین اتفاق هم امروز بود. با معرفی دو عضو جدید هیات مدیره استقلال و در شرایطی که هنوز خبر این انتصاب روی خبرگزاری ها و سایت های خبری ننشسته بود، مصاحبه های این اعضای جدید در خصوص برنامه ها و پیشنهادات شان برای استقلال منتشر شد!

البته تعجبی نیست! وقتی حجت کریمی که مدتها رییس هیات مدیره استقلال بوده و پس از استعفای فتح الله زاده قسم خورده بود مدیرعامل نمی شود -و اکنون گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال است-،  با یک حرکت رونالدینیهویی از یک طرف خوان رامون لوپز را برای مذاکره به تهران دعوت می کند و از طرف دیگر در مصاحبه ای می گوید ترجیح ما انتخاب سرمربی ایرانی است! چه انتظاری از دیگران است!؟

 

دیدگاهتان را بنویسید