243598

شوک بزرگ به استقلالی ها ؛ جام حذفی هم پرید؟

دنیای معدن: نشست هیئت مدیره باشگاه استقلال هیچ دستاوردی برای بازیکنان این تیم نداشت.

به گزارش دنیای معدن، بازیکنان تیم استقلال بعد از رفتن علی فتح الله زاده امیدوار بودند، مدیریت جدید گام های مثبتی برای پرداختی درصد آنها خواهد برداشت، اما تا به امروز و در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی ها اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است. 

بعید است دست کم تا پیش از بازی با مس اتفاقی در این زمینه رخ دهد و بازیکنان استقلال فعلا باید با همین شرایط به کار ادامه دهند و برای قهرمانی در جام حذفی تلاش کنند. البته استقلال هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر را روی کاغذ را از دست نداده است و حتی اگر موفق به تکرار قهرمانی در لیگ برتر نشوند، موفقیت در دو بازی باقی مانده منجر به ورود خوب به مسابقات جام حذفی می شود.

بازیکنان استقلال بعد از دریافتی که در دربی دور رفت داشتند، تاکنون موفق نشدند درصد جدیدی از قراردادهای خود را دریافت کنند و میزان دریافتی آنها از باشگاه بین ۴۰ تا ۵۰ درصد است. بازیکنان تیم استقلال امیدوار بودند، در نشست هیات مدیره اتفاق خاصی در مورد مسایل مالی رخ دهد اما فعلا تمرکز باشگاه روی ابطال احکام گذشته و بکارگیری نفرات جدید است و در خصوص مسایل مالی اتفاق تازه ای در باشگاه استقلال رخ نداده است و همان طور که گفته شد، پیام باشگاه برای بازیکنان این است: بدون پول به رقابت ادامه دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید