243413

تارتار مچ منصوریان را خواباند

دنیای معدن: تیم فوتبال ذوب‌آهن با برتری برابر فولاد، سه امتیاز مهم این دیدار را در خانه از آن خود کرد.

به گزارش دنیای معدن، به نقل از ایرنا، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، تیم ذوب‌آهن در دیداری خانگی در ورزشگاه فولادشهر از ساعت ۱۸ امروز جمعه با قضاوت حمید حاج‌ملک به مصاف فولاد رفت که توانست با نتیجه یک بر صفر در این دیدار به برتری برسند تا سه امتیاز حساس این دیدار را در خانه حفظ کند.

دو تیم در شرایطی پای به این دیدار گذاشتند که نه شانس کسب سهمیه و نه در خطر سقوط قرار داشتند و تنها دنبال این بودند که لیگ را با قرار گرفتن در جایگاه تک رقمی خاتمه دهند.

دو تیم در طول بازی موقعیت‌هایی داشتند اما واکنش‌های زیبای کنت و یکبار هم مهدی شیری موجب شد تا میزبان به گل نرسد. جدی‌ترین موقعیت فولاد هم توسط پهلوان به هدر رفت.

با این حال در دقیقه ۷۵ ذوب‌آهن با ایجاد موقعیت روی پرتاب‌های بلند، توانست توسط آرمان اکوان دروازه میهمان را باز کند.

پس از این اتفاق هم فولاد سرتاپا حمله شد تا نتیجه را جبران کند اما در دقیقه ۵+۹۰ شهرام سالاری در موقعیتی تک به تک دروازه فولاد را باز کرد تا این مسابقه در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان تارتار خاتمه یابد.

ذوب‌آهن با این نتیجه ۳۴ امتیازی شد و توانست به رتبه تک رقمی در جدول یعنی نهم برسد. فولاد با ۳۸ امتیاز در رده هفتم جای دارد.

ترکیب ذوب‌ آهن:

پارسا جعفری، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، پوریا پورعلی (۶۱ محمد سلطانی‌مهر)، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، سامان نریمان جهان، محمدحسین اسلامی، محمد عرفان معصومی، محمدرضا سلیمانی.

ترکیب فولاد:

کریستوفر کنت، ایوب والی، محمد نژادمهدی، مهدی شیری، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، محمد آبشک، اشکان دژاگه، احسان پهلوان، علیرضا کوشکی، ساسان انصاری.

 

دیدگاهتان را بنویسید