242822

سخنگوی استقلال پاسخ تاج را داد: مالکیت پرسپولیس حل نشده است

دنیای معدن: سمیعی صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش دنیای معدن، فرشید سمیعی سخنگوی باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات مهدی تاج درباره مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ای ایرانی، اظهار داشت:

اظهاراتی که برخی مسئولان فدراسیون در مورد حذف یا حضور برخی تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا مطرح می‌کنند، خلاف صراحت کامل AFC مبنی بر استقلال کمیته‌های مجوز حرفه‌ای است.

وی افزود:

کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید زیادی دارد در زمان بررسی مدارک مدیران ورزشی و غیر ورزشی از اظهار نظر خودداری کنند، با توجه به اینکه بکبار فوتبال ایران به خاطر اتفاقاتی که همه از آن با خبر هستند جریمه شده این اظهارات می‌تواند به تعلیق باشگاه‌های ایرانی دچار شود.

سخنگوی استقلال خاطرنشان کرد:

مالکیت باشگاه استقلال و پرسپولیس بر عهده دولت است. حتی اعمال حق مالکانه هر دو نیز توسط یک وزارتخانه انجام می‌شود پس نمی‌دانم چگونه می‌گویند این مشکل در حال حل شدن است؟

سمیعی تصریح کرد:

در حال حاضر سه تیم در کورس قهرمانی هستند. صحبت هایی که در این موارد مطرح می‌شود، می‌تواند موجب تقویت روحی برخی تیم‌ها و تضعیف روحی تیم‌های دیگر شود. با توجه به اینکه سابقه برخی مسئولان فدراسیون فوتبال حضور در هیات مدیره برخی از رقیبان است، این صحبت‌ها نمی‌تواند از نظر اخلاقی کار درستی باشد که یک روز قبل از مسابقه حرف‌هایی بزنیم و موجب تقویت یک تیم و تضرر تیمی دیگر شود

وی تاکید کرد:

نمی‌گویم استقلال حتما مجوز می‌گیرد و معلوم نیست اما استقلال هنوز شانس دارد ولو اینکه کم باشد. وقتی حتی شانس کمی داریم چرا یک مسئول باید بگوید حذف شده ایم؟ در اختیار مسئولان است که پس از مشخص شدن نقص مدارک زمان بدهند. فرصت بارگذاری عادی تا ۳۱ فروردین است. زمان رسیدگی هم از ۲۵ خرداد به بعد است.

سخنگوی استقلال گفت:

استقلال مشکلات زیادی دارد. کم لطفی شد و پیگیری‌های درستی انجام نشد اما این به معنای حذف زودهنگام نیست. صددرصد به هواداران قول می‌دهم همه اسناد را بارگذاری کنیم تا بعد از ۲۵ خرداد مورد بررسی کمیته‌های AFC برای اخذ مجوز حرفه‌ای قرار بگیرد. حذف استقلال الان معنی ندارد و مثل هر تیم دیگری اسنادش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید