242804

داور دربی استقلال - پرسپولیس مشخص شد؟

دنیای معدن: کمیته داوران فدراسیون فوتبال از داوران مطرح خود در هفته بیست و نهم لیگ یک استفاده خواهد کرد.

به گزارش دنیای معدن، در روزهای گذشته نام‌های متعددی به عنوان گزینه قضاوت در دربی شماره صد پایتخت مطرح شده‌اند. اشکان خورشیدی، پیام حیدری، بیژن حیدری و وحید کاظمی مهم‌ترین نام‌هایی بودند که برای سوت زدن در مسابقه استقلال و پرسپولیس مطرح شدند.

نکته قابل توجه غیبت این نام‌ها در بین داوران قضاوت کننده در هفته بیست و ششم لیگ برتر بود تا این تصور به وجود بیاید که کمیته داوران قصد دارد نام داور دربی مخفی بماند.

امروز اما با مشخص شدن اسامی داوران هفته بیست و نهم لیگ یک به نکته جالبی برخوردیم. اشکان خورشیدی و وحید کاظمی که نامشان برای دربی مطرح شده در دو بازی حساس لیگ یک میان چادر ملو مقابل مس شهر بابک و خلیج فارس ماهشهر مقابل سایپا سوت خواهند زد. امیر سامان سلطانی و محمدحسین ترابیان هم دو داور دیگری هستند که از لیگ برتر به لیگ یک رفته‌اند.

در این بین نکته قابل توجه این است که از بین داوران مطرح لیگ برتر فقط بیژن و پیام حیدری در لیگ برتر و لیگ یک این هفته قضاوت ندارند. از آنجایی که معمولا در ادوار قبلی کمیته داوران به داور دربی در هفته ماقبل این مسابقه قضاوتی نداده، شاید بتوان این‌طور نتیجه گرفت که برادران حیدری گزینه‌های اصلی سوت زدن در دربی هستند. البته که با توجه به زمان زیاد باقی مانده تا بازی استقلال و پرسپولیس شاید شاهد سوت زدن داور دیگری در این مسابقه باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید