242067

رضا غیاثی: مگر بهترین داور آسیا هم اشتباه می کند؟ / از قول من کارشناسی نکنید!

دنیای معدن: رضا غیاثی به حرف های نقل شده از زبان او واکنش نشان داد و البته طعنه تندی هم به موعود بنیادی فر داور بازی استقلال و گل گهر زده است.

به گزارش دنیای معدن، در حالی که مجری رادیو ورزش ادعا کرد رضا غیاثی درباره پنالتی بازی استقلال و گل گهر کارشناسی کرده، رضا غیاثی که مدتهاست از دنیای کارشناسی داوری فاصله گرفته، متنی را در اختیار رسانه طرفداری قرار داده و نوشته است:

بنام یزدان بخشاینده؛ به قول مش قاسم دروغ چرا تا قبر آ. آ. آ. آ… یعنی تا قبر چهار قدم بیشتر نیست. چنددقیقه پیش یکی از دوستان من از ورامین تلفن زد و پس از سلام و احوال پرسی، پرسید حاج رضاچرا پنالتی تیم ما (استقلال) را گفته اید پنالتی نبوده؟! در جوابش گفتم اولا”همانطور که می دانید من مدت هاست دیگر کارشناسی داوری نمیکنم، ثانیا من اصلا دیروز بازی استقلال و گل گهر راندیده ام چه برسد به اینکه در مورد قضاوت داورش اظهار نظر کرده باشم. او قسم خورد همین حالا گوینده رادیوورزش گفت آقای غیاثی و آقای عسگری به اتفاق چند نفر دیگر گفته اند پنالتی گرفته شده برای استقلال  پنالتی نبوده است. گفتم ثالثا” من باهیچ رسانه ای مصاجه ای نداشته ام اگر مجری رادیو ورزش از قول من نظری را اعلام کرده از بطن دل خودش درآورده. رابعا مگر می شود داوری که خود را داور اول ایران و آسیا می داند در قضاوت اشتباه کند؟!

 

دیدگاهتان را بنویسید