242065

شوک به یحیی ؛ ستاره جذاب پرسپولیس مشتری اروپایی پیدا کرد

دنیای معدن: ستاره این روزهای پرسپولیس یک جوان ۲۲ ساله بوده که نشان داده مرد بازی‌های بزرگ است.

به گزارش دنیای معدن، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر تیم فوتبال تراکتور میزبان پرسپولیس بود که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. محمد عمری(۱۹) و مهدی ترابی (۳۱) برای پرسپولیس گل زدند. هر چند تراکتوری‌ها در نیمه دوم با ورود محمد عباس زاده کامبک کردند اما در نهایت با گل دقایق واپسین وحدت هنانوف، به پیروزی شیرین ۳ بر۲ دست پیدا کردند.

سرخپوشان تهرانی در شرایطی به میدان رفتند که دقایقی قبل از شروع بازی گئورگی گولسیانی و میلاد سرلک را به دلیل بیماری و مصدومیت از ترکیب خارج کردند و با علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلی گنجی، سینا اسدبیگی، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، وحدت هنانوف، محمد عمری و لئاندرو پریرا به میدان رفتند.

دقایق ابتدایی این بازی با اشتباه انفرادی بازیکنان همراه بود و توپ‌های زیادی به اشتباه بین دو تیم رد و بدل شد اما در دقیقه ۱۹ محمد عمری در یک ضد حمله با شوتی محکم از سمت راست محوطه جریمه دروازه تراکتور را باز کرد تا پس از چند هفته قفل پایش به گلزنی باز شود.

پس از این گل تیم میزبان سعی در اختیار داشتن بازی داشت و حملاتی را هم روی دروازه مهمان تهرانی پی ریزی کرد اما این پرسپولیس بود که برخلاف جریان بازی دومین گل را در دقیقه ۳۱ به ثمر رساند. در این دقیقه توپگیری از میانه زمین فرصت را به محمد عمری داد تا وارد محوطه جریمه حریف شود و در شرایطی که خودش می‌توانست دروازه را باز کند پس از جا گذاشت چند بازیکن توپ را به مهدی ترابی رساند تا این بازیکن با ضربه ای آرام دروازه را باز کند.

محمد عمری در دیدار حساس مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اصفهان نیز پنالتی اول تیمش مقابل سپاهان را گرفت تا نقشی اساسی در برتری پرسپولیس و حذف تیم اصفهانی داشته باشد.

عمری جوان در فصل جدید نه تنها پدیده بلکه ستاره پرسپولیس بوده که حالا شنیده می‌شود از ۳ کشور روسیه، بلژیک و پرتغال پیشنهادات خوبی به او رسیده است.

البته این جوان مستعد با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشته و بعید است این باشگاه با جدایی محمد عمری حتی در پایان فصل، موافقت کند. گفتنی است پرسپولیسی‌ها قبل از شروع فصل با جدایی مهدی عبدی و پیوستن او به یک تیم پرتغالی نیز مخالفت کرده بوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید