236176

ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته اول

دنیای معدن: پرسپولیس با ترکیبی متفاوت نسبت به فصل گذشته به مصاف ذوب آهن می رود.

به گزارش دنیای معدن، پرسپولیس در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر باید تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف ذوب آهن برود.

سرخپوشان در این بازی اولین دیدار فصل جدید خود را برگزار می‌کنند و این رونمایی از نفرات جدیدی است که در پنجره تابستانی جذب این تیم شدند.

در دروازه پرسپولیس علیرضا بیرانوند بازی می‌کند که بعد از سه فصل جدایی به جمع سرخپوشان برگشته است و حضور او برای هواداران این تیم جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

در خط دفاع گئورگی گولسیانی که از سپاهان جذب پرسپولیس شده حضور ثابتی خواهد داشت ولی زوج او را برخلاف انتظار مرتضی پورعلی‌گنجی تشکیل نمی‌دهد و شاهد حضور فرشاد فرجی در ترکیب اصلی خواهیم بود.

در سمت راست هم دانیال اسماعیلی‌فر، خرید جدید سرخپوشان به میدان خواهد رفت ولی در سمت چپ میدان به دلیل جدایی سعید آقایی و مصدومیت وحید امیری، علی نعمتی بازی می‌کند.

در خط هافبک و در فاز دفاعی شاهد حضور زوج کامیابی‌نیا و سرلک هستیم. سینا اسد بیگی به دلیل دعوای حقوقی با ذوب آهن احتمالاً این دیدار را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد.

در فاز هجومی خط میانی هم سعید صادقی و سروش رفیعی که هر دو سابقه آقای پاس گلی لیگ برتر را در کارنامه دارند بازی می‌کنند و دو خرید جدید پرسپولیس در این ناحیه از زمین هستند. یک خط جلوتر از این نفرات و پشت سر مهاجم نوک پرسپولیس شاهد حضور مهدی ترابی هستیم.

در نوک حمله هم یحیی گل‌محمدی ترجیح می‌دهد از مهدی عبدی استفاده کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید