241932

تاثیر مهم حکم کمیته انضباطی و یک محرومیت در ترکیب پرسپولیس؛ ستاره سرخ ها فیکس شد!

دنیای معدن: پرسپولیس در دو روز اخیر و به دور از حواشی تمرینات خود را در فضایی آرام ادامه داد و مطابق روزهای قبل شیخ دیاباته و سعید صادقی به حضور در محل تمرین به کلینیک ورزشگاه رفتند و به فیزیوتراپی پرداختند؛ دو بازیکنی که قبلا خبر غیبت آنها در بازی‌های اسفندماه سرخپوشان را داده بودیم. اما از تمرینات تاکتیکی سرخپوشان پیداست که یحیی گل‌محمدی قصد ندارد تغییری در ترکیب تیمش نسبت به بازی قبل ایجاد کند.

به گزارش دنیای معدن، با توجه به عملکرد خوب پرسپولیس در دیدار با نفت مسجدسلیمان و برتری سه گل سرخپوشان در این بازی، احتمال تغییر در ترکیب این تیم خیلی‌کم است. شاید اگر بازی با حضور تماشاگر برگزار می‌شد با توجه به حساسیت هواداران تبریز به امید عالیشاه، یحیی او را در بازی فردا نیمکت‌نشین می‌کرد اما این دیدار با حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و کاپیتان سرخپوشان بدون مشکل بازی خود را انجام خواهد داد.

طبق برنامه امروز شاگردان گل‌محمدی آخرین تمرین خود را در ورزشگاه شهیدکاظمی انجام می‌دهند و بعد از صرف ناهار راهی فرودگاه مهرآباد می‌شوند تا با چارتر به تبریز روند. دیدار برگشت تراکتور و پرسپولیس فردا ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهیدقاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید