241459

خبر خوش برای استقلالی ها رسید

دنیای معدن: استقلال که با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت با حاشیه هایی همراه بود که این حاشیه ها ممکن است برای تیم میزبان هم گران تمام شود.

به گزارش دنیای معدن، به دلیل واژه ای که ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری بکار برد، همه حواشی این بازی تحت مصاحبه سرمربی تیم استقلال قرار گرفت اما واقعیت این است در جریان بازی این مجتبی حسینی بود که حمله شدیدی به دستیار ساپینتو کرد و این موجب عصبانیت سرمربی تیم استقلال شد و در نهایت موجب شد که سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری رفتار تیم میزبان را انسانی توصیف نکند.

گفته می شود، ناظر بازی گزارش خود را آماده کرد و به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تحویل داد. در این گزارش مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در زمان درگیری با روی ماتا، از واژه‌ها و اهانت‌های چندان نامناسب و بسیار زشتی استفاده نکرده و البته برخلاف اینکه کادرفنی پیکان مدعی شده‌اند مربی استقلال به زبان پرتغالی به آن‌ها توهین کرده است، ناظر بازی چنین واژه‌ای را از زبان ماتا نشنیده است. در این گزارش آمده که در زمان درگیر شدن حسینی و ماتا که پس از اعتراض مربی استقلال به داور رخ داد، هر دو طرف به سمت یکدیگر رفته‌اند.

همچنین بخشی از صحبت‌های ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از بازی هم که از دیدگاه ناظر مسابقه قابلیت گزارش شدن داشته نیز در این گزارش درج شده است.حال باید دید در صورت ارجاع این گزارش به کمیته انضباطی، چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید