241169

یک استقلالی از لیست مازاد ساپینتو در آمد

دنیای معدن: سرمربی استقلال یکی از بازیکنان تیمش را در لیست مازاد قرار داده بود.

به گزارش دنیای معدن، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال از ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان خواسته بود که لیست خروج تیمش را بدهد تا جا برای جذب بازیکن جدید باز باشد. سرمربی استقلال در ابتدا گفته بود همه بازیکنانش را می‌خواهد، اما نیازی به عزیزبک آمانوف و سیاوش یزدانی ندارد.

در حالی که بیشتر رسانه‌ها روی این دو بازیکن زوم کرده بودند ساپینتو یک بازیکن دیگر را نیز در لیست خروج قرار داده بود و آن هم کسی نبود جز امیرعلی صادقی. این بازیکن جوان با وجود تکنیک بالا و نمایش خوبی که در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل داشت در هفته‌های ابتدایی به میدان رفت، ولی کم کم نیمکت نشین شد.

وینگر جوان استقلال با وجود اینکه از سوی ساپینتو به بازی گرفته نمی‌شد توسط کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی به عنوان بازیکن رده جوانان دعوت شد تا در تمرینات بزرگسالان شرکت کند. نمایش او آنقدر خوب بود که مورد تشویق کی‌روش قرار گرفت، اما در استقلال بار دیگر نیمکت نشین بود.

ساپینتو اعتقاد داشت با حضور چهره‌هایی مثل محمد محبی و مهدی قائدی بازی به صادقی نمی‌رسد و این بازیکن را در لیست خروج قرار داد، اما مدیران استقلال از او خواستند موضوع را رسانه‌ای نکند و بازیکن را حفظ کند. جالب است که صادقی برای چندمین هفته متوالی برای بازی با مس کرمان نیز در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید