240568

رکورد شگفت‌انگیز یامگا در استقلال +عکس

دنیای معدن: کوین یامگا دیروز هم موفق به گل کردن پنالتی‌اش شد.

به گزارش دنیای معدن، استقلال دیروز در یک بازی جنجالی موفق شد تراکتور را شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شود. نکته مهم این مسابقه گلزنی دوباره کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال از روی نقطه پنالتی بود. یامگا که از زمان حضور در استقلال به عنوان پنالتی‌زن اول این تیم انتخاب شده دیروز هم دو پنالتی استقلال را تبدیل به گل کرد تا نشان دهد تا چه اندازه در گل کردن پنالتی‌ها تبحر دارد.

اوج کار یامگا جایی بود که روی پنالتی دوم با نظر داور سه بار ضربه خود را تکرار کرد ولی با وجود از دست دادن پنالتی اول خونسردی خود را از دست نداد و با همان آرامش همیشگی محمدرضا اخباری را مغلوب کرد.

شماره 11 استقلال فصل گذشته 6 بار پشت ضربات پنالتی قرار گرفت که به جز یک بار در بقیه موارد موفق به گلزنی شد و فقط محسن فروزان توانست پنالتی‌اش را مهار کند که البته خود یامگا روی توپ برگشتی موفق به گلزنی شد. وینگر فرانسوی استقلال امسال هم 5 بار پنالتی زده که در تمام موارد موفق به گلزنی شده است. این یعنی او آمار 91 درصد گلزنی روی ضربات پنالتی را با لباس استقلال به ثبت رساند که یک رکورد شگفت‌انگیز و دست‌نیافتنی به حساب می‌آید.

 

دیدگاهتان را بنویسید