237685

توقف استقلال با داوری عجیب یک آتش نشان/ دود از سر ساپینتو بلند شد!

دنیای معدن: استقلال در دیداری که میزبان فولاد خوزستان بود به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد.

به گزارش دنیای معدن، دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی آغاز شد با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

داور: حمید حاج ملک

اخطار: ساسان انصاری برای فولاد/ سیلوا، رضا میرزایی از استقلال

اخراج:

گل: مجید علیاری (۱۶) فولاد - محمد محبی (۶۱)

استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی ۴۶)، روزبه چشمی (سعید مهری ۷۵)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (زبیر نیک نفس ۷۵)، محمد محبی، مهدی قایدی (رضا میرزایی ۷۵)، پیمان بابایی (سجاد شهباززاده ۸۵)

فولاد خوزستان: کریستوفر کنت (شهاب گردان ۴۶)، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، سعید آقایی، حمید بوحمدان ، محمد آبشک( 90+ 2 احمد عبدالله زاده) ، وریا غفوری (علیرضا کوشکی ۶۲)، ساسان انصاری، احسان پهلوان (علی قربانی ۶۲)، مجید علیاری

در نیمه نخست این بازی فولاد بود که برخلاف انتظار به گل رسید و تلاش آبی‌پوشان برای جبران گل خورده نتیجه‌ای به همراه نداشت، هر چند استقلال تیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد. در آغاز نیمه دوم شاگردان ریکاردو ساپینتو حملات متنوعی را روی دروازه رقیب تدارک دیدند و دقیقه ۶۱ روی اشتباه شهاب گردان که به جای کریستوفر کنت مصدوم به زمین آمده بود به گل تساوی دست یافتند. در ادامه استقلال تلاش زیادی کرد تا به گل دوم برسد اما حملات آبی‌ها منجر به نتیجه خاصی نشد تا در این بازی خانگی استقلال به تساوی رضایت دهد. در روزی که قبل از بازی آتش سوزی شده بود و دود سیاه بلند شد قضاوت عجیب حاج ملک باعث شد تا دود از سر ساپینتو بلند شود.

با این نتیجه استقلال به امتیاز ۱۵ رسید تا پیش از برگزاری بازی سپاهان - پرسپولیس به صدر جدول صعود کند و فولاد خوزستان هم در امتیاز ۱۱ در جایگاه ششم جای گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید