237296

محمد عمری بازیکن پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

دنیای معدن: محمد عمری بازیکن پرسپولیس گفت : بازهم از آقا یحیی گل محمدی برای دادن این فرصت بسیار ممنون و سپاسگزار هستم و حضور در پرسپولیس برای من یک گام رو به جلو است و احساس خیلی خوشایندی دارم.

به گزارش دنیای معدن، اگر اتفاق خاصی نیفتد شاید بتوان محمد عمری را پدیده پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر خواند. جوان اول پرسپولیس یک مهاجم سایه است که می‌تواند در پست وینگر و هافبک تهاجمی هم بازی کند. محمد عمری در این فصل اهداف بزرگی در سر دارد. مصاحبه این بازیکن را در ادامه می‌خوانید:

توپ زدن در تیم بزرگی مثل پرسپولیس چه حسی دارد؟

بازهم از آقا یحیی برای دادن این فرصت بسیار ممنون و سپاسگزار هستم. حضور در پرسپولیس برای من یک گام رو به جلو است و احساس خیلی خوشایندی دارم. واقعیت را بخواهم بگویم خوشحالم در بهترین تیم و با بهترین مربی ایران کار می‌کنم.

تو هم از بچگی پرسپولیسی بودی یا اینکه…؟

باور کنید پرسپولیسی بودم. اینکه الان بخواهم بگویم پرسپولیسی هستم یا شدم درست نیست چون از کودکی عاشق این تیم بودم.

باورکردیم! واقعا فکرش را می‌کردی روزی پیراهن تیمی‌را بپوشی که از بچگی دوستش داشتی؟

من این آرزو را همیشه در سر داشتم. آرزو یک هدف معمولا دست نیافتنی است و خوشحالم توانستم به این رویای بزرگ خودم برسم. پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و سعی می‌کنم قدر این پیراهن را خیلی خوب بدانم.

پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین جدول لیگ برتر است. در این رابطه صحبتی نداری؟

صدرنشینی خیلی خوب است و وقتی شما با برد و صدرنشینی به تعطیلات می‌روید فوق العاده است. انشالله بتوانیم تا پایان لیگ هم همین طور صدرنشین مانده و قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیریم.

پرسپولیس نسبت به لیگ بیست و یکم تقویت شده است. آیا این تیم قوی‌تر هم شده؟

همه چیز مشخص است. کارشناسان و پیشکسوتان هم تأیید می‌کنند که این پرسپولیس خیلی قوی است و توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

حریفان اصلی شما در راه رسیدن به این قهرمانی چه تیم‌هایی هستند؟

استقلال و سپاهان اصفهان تیم‌های خوبی هستند که می‌توانند رقیبان اصلی ما در این دوره از مسابقات باشند. البته من فکر می‌کنم شرایط پرسپولیس بهتر از سایر رقیبان باشد و انشالله با حمایت هواداران بتوانیم به عنوان قهرمانی برسیم.

در پرسپولیس رقیبان بسیار قدری داری و این شاید کار تو را برای رسیدن به ترکیب اصلی و حتی بازی کردن، سخت کند؟

پرسپولیس یک جورهایی تیم ملی است. همه بهترین‌های ایران به علاوه بازیکنان خارجی با کیفیت در این تیم توپ می‌زنند. من به عنوان یک جوان فقط به تمرین و پیشرفت فکر می‌کنم و حالا حالاها باید از بزرگ‌ترهای پرسپولیس یاد بگیرم. اینکه چه کسی بازی کند یا چه کسی بازی نکند و چقدر بازی کند یا نکند برعهده سرمربی تیم است. وظیفه من جوان فقط خوب تمرین کردن است.

در پایان حرف ناگفته ای نداری؟

حرف خاصی ندارم و امیدوارم بتوانم پاسخ مثبتی به اعتماد آقا یحیی بدهم که به من جوان میدان داده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید