236627

مشکل یورگن لوکادیا مشخص شد

دنیای معدن: کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: این برد باعث میشود پرسپولیس در هفته های آینده ۴ امتیاز عقب افتاده اش را جبران کند و به جمع بالای جدولی ها برسد.

به گزارش دنیای معدن، محمد پنجعلی، پیشکسوت و مدافع باسابقه پرسپولیس درباره برد سه امتیازی پرسپولیس در اراک اظهاراتی را مطرح کرد.

مسابقه پرسپولیس مقابل آلومینیوم را چطور ارزیابی کردهید؟

قبل از هر چیز باید بگویم خوب شد که این بازی با برد پرسپولیس تمام شد تا حرف و حدیث‌ها درباره طلسم استادیوم اراک از بین برود. اگر چه اتفاقاتی آنجا رخ داد که مشخص بود حریف می خواهد هر طور شده بازی را برنده شود.

چطور؟

وقتی سازمان لیگ اعلام کرده بازی بدون تماشاگر است چرا باید این همه تماشاگر وارد استادیوم شود؟ آن همه اراکی درون استادیوم چکار می کردند؟ اگر ۱۰، ۲۰ نفر نشسته بودند میگفتیم از عوامل اجرایی هستند ولی من در عکس ها دیدم که تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم خیلی بیشتر از حد مجاز بود. اگر قرار است به قوانین احترام بگذاریم همه باید این کار را بکنند.

مقصر چه کسی بود؟

قطعاً مجریان برگزاری بازی، مدیریت ورزشگاه و آنهایی که اجازه داده بودند این تعداد جمعیت وارد استادیوم شوند. نیمه اول ساکت بودند ولی آخر بازی رسماً تیم شان را تشویق می‌کردند و به داور هم اعتراض داشتند. اگر اینطور بود باید تماشاگران پرسپولیس هم به ورزشگاه می رفتند. یا بازی بدون تماشاگر است یا با تماشاگر!

مسابقه را چطور ارزیابی کردید؟

پرسپولیس باید این بازی را می برد. باید سه امتیاز را میگرفت. اگر هر نتیجه ای غیر از این رقم می خورد می توانست پرسپولیس را به حاشیه ببرد. چون در دو بازی قبلی ۴ امتیاز از دست رفته بود. ولی با این بازی مطمئنم در آینده آن امتیازات هم جبران می شود. انصافاً تیم آلومینیوم هم تمام تلاشش را کرد و پرسپولیس را در دقایقی تحت فشار گذاشت اما عملکرد خوب بچه های تیم مانع از رسیدن آلومینیوم به گل شد.

لوکادیا را چطور دیدید؟

من در چند صحنه او را دیدم که وقتی کورس گذاشت کم آورد. احساس می کنم از نظر بدنی هنوز مشکل دارد و برای همین هم تعویض شد. اما اگر بدنش را برساند با کلیپ هایی که من از او دیده ام قطعاً به پرسپولیس کمک می کند. این بازیکن با هر دو پا ضربه میزند و می‌تواند مشکلات پرسپولیس در خط حمله را برطرف کند.

پرسپولیس مستحق برد بود؟

صد در صد! تیم یحیی گل محمدی آمده بود که سه امتیاز را بگیرد و برگردد. متاسفانه در روزهای گذشته حرف و حدیث‌هایی درباره طلسم زمین اراک مطرح شده بود ولی پرسپولیس ثابت کرد هیچ طلسمی جلودارش نیست. اگر تصمیم بگیرد ببرد، بازی را برنده می شود. فقط یک نکته وجود دارد.

چه نکته ای؟

واقعا باعث تاسف است که ما در لیگ برترمان زمین های چمن بدی را می بینیم. الان در این دوره و زمانه بازی کردن روی این چمن ها باعث تاسف است. روی این زمینها نمیشود چهارتا پاسکاری درست و حسابی کرد.

درباره احتمال حضور دختران پرسپولیسی در بازی بعدی در استادیوم آزادی چه صحبتی دارید؟

امیدوارم عملی شود. البته اول باید به بانوان استقلالی تبریک بگویم. خیلی خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم دختران استقلالی به استادیوم رفتند و تیم محبوبشان را تشویق کردند. بانوان در این‌باره مظلوم واقع شده بودند. چه دلیلی داشت که تا امروز نمی رفتند؟ این اتفاق جای تبریک دارد که خانمها توانستند به حقوقشان برسند. امیدوارم این اتفاق در سایر استادیوم های کشور هم تکرار شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید