236104

کنایه اسطوره استقلال سرمربی سپاهان را با خاک یکسان کرد

دنیای معدن: حسن اشجاری پیشکسوت استقلال گفت : شاید به مورایس مثل محرم نویدکیا، فرصت کار زیادی داده نشود و به همین علت، این مربی جای لغزش نخواهد داشت اما تا اینجای کار مدل او برای سپاهان خوب و راضی‌کننده بوده است

به گزارش دنیای معدن، حسن اشجاری پیشکسوت استقلال درباره تقابل آبی‌پوشان پایتخت و زردپوشان اصفهانی در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:

هر دو تیم جزو مدعیان قهرمانی هستند و تغییراتی که در تیم‌ها به وجود آمده است، باعث شده تا شرایط متفاوتی را برای فصل آینده در هر دو تیم متصور باشیم. با توجه به اینکه هر دو مربی استقلال و سپاهان پرتغالی هستند، طبیعتا شناخت خوبی روی هم خواهند داشت. همچنین باید این مساله را در نظر داشت که هفته اول مسابقات است و به علت حساسیت تقابل دو تیم، بازی سختی در پیش خواهد بود و فکر می‌کنم عملکرد بازیکنان در زمین می‌تواند بازی را جذاب کند. هر دو تیم برای این می‌آیند تا یکدیگر را محک بزنند و قطعا بی‌گدار به آب نخواهند زد.

اشجاری درباره وضعیت این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت:

با توجه به بازی‌های دوستانه‌ای که توسط استقلال برگزار شده است، ما چیز خارق‌العادهای را از ساپینتو و استقلال ندیدیم. با توجه به شرایطی که پیش آمده است، من فکر می‌کنم تا سوت بازی‌ها نخورد، ما نمی‌توانیم درباره ساپینتو و آبی‌پوشان پایتخت نظر بدهیم و باید مسابقات شروع شود و در حین مسابقات عملکرد استقلال را مورد بررسی قرار دهیم.

او همچنین درباره شرایط سپاهان و مدعی بودن شاگردان مورایس در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر گفت:

در بین تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند، تغییراتی که در کادر فنی به وجود می‌آید، باعث می‌شود تا شرایط متفاوتی برای این تیم‌ها رقم بخورد. در این مساله شرایط سپاهان با استقلال مشابه است و هر دو تیم کادر فنی جدیدی در تیم‌شان وجود دارد. سپاهان در سال‌های اخیر نتوانسته است تا پایان کار خود را به عنوان مدعی قهرمانی لیگ معرفی کند و توقع هواداران هم در این فصل از مسابقات، باعث شده تا کار مواریس و کادر فنی‌اش سخت شود. شاید به مورایس مثل محرم نویدکیا، فرصت کار زیادی داده نشود و به همین علت، این مربی جای لغزش نخواهد داشت اما تا اینجای کار مدل او برای سپاهان خوب و راضی‌کننده بوده است و امیدوارم در ادامه مسابقات نیز بتوانیم عملکرد موفقیت‌آمیزی را از سپاهان شاهد باشیم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و سپاهان در پاسخ به این سوال که میان آبی‌پوشان پایتخت و زردپوشان اصفهانی، کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت؟ گفت:

من فکر می‌کنم تا زمانی که مسابقات آغاز نشود، نمی‌توان قضاوت محکمی در این رابطه داشت. معمولا تیم‌های مدعی خود را در بازی اول نشان خواهند داد اما چون تقابل سپاهان و استقلال تقابل حساسی است، شاید فضای بازی محتاط پیش برود اما به طور کلی فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و مشخص نیست چه اتفاقاتی در بازی رخ می‌دهد. قطعا سپاهان و استقلال نمی‌خواهند قافیه را ببازند و امیدوارم بتوانیم دو تیم را در قامت یک مدعی ببینیم و شاهد یک تقابل جذاب باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید