235744

اسلحه مخفی سپاهان برای دیدار با استقلال لو رفت ؛ مورایس سلاحش را به کار می برد !

دنیای معدن: فرشاد احمد زاده ستاره سابق تیم پرسپولیس در هفته نخست بازی های لیگ برتر از ابتدا در مصاف با سپاهان به میدان خواهد آمد.

به گزارش دنیای معدن، تیم سپاهان در دومین بازی دوستانه خود در ترکیه در برابر تیم استانبول اسپور به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت. از نکات جالب توجه این بازی نیمکت نشینی محمد رضا حسینی و محمد علی نژاد بود که در بازی با داریکا از ابتدا در ترکیب تیم به میدان آمدند و روی دست شهریار مغانلو بازی کردند.

این دو بازیکن در مصاف با استانبول اسپور جای خود را به فرشاد احمد زاده و کامسوبا دادند. با این حساب باید گفت فرشاد احمد زاده ستاره سابق تیم پرسپولیس در هفته نخست بازی های لیگ برتر از ابتدا در مصاف با سپاهان به میدان خواهد آمد. این مسابقه احتمالا ۲۱ مرداد در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود.

دیگر بازیکن پرسپولیسی که دراین بازی در ترکیب ثابت تیم سپاهان قرار خواهد گرفت رامین رضاییان است. رامین که فصل گذشته در تعطیلات زمستانی به تیم پرسپولیس برگشت با وجود نمایش های خوبی که در ترکیب تیم داشت در پایان فصل با عدم تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد خود مواجه شد و در روزهایی که با الشحانیه تمرین می کرد به یکباره سر از تیم سپاهان در آورد.

او در هر دو بازی دوستانه سپاهان در ترکیه در ترکیب ثابت این تیم در پست دفاع راست به میدان آمد و به طور حتم در بازی با استقلال هم یکی از بازیکنان کلیدی مورایس خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید