233176

همدانی: استقلال باید تمرکزش روی بازی‌های خودش باشد/ بعضی‌ها سعی دارند در تیم تنش ایجاد کنند

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال باید تمرکزش روی بازی‌های خودش باشد و به نتایح سایر رقبا توجهی نداشته باشد.

به گزارش دنیای معدن، ستار همدانی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال حتی با تساوی مقابل سپاهان هم شرایط خوبی دارد. هم اکنون نیز برای دیدار با شهرخودرو آماده هستند که با یک دیدار حساب شده ۳ امتیاز این بازی را بگیرند. ۴ امتیاز با تیم دوم جدول لیگ فاصله دارند و کسب عنوان قهرمانی دست خودش است. تفکر بازیکنان باید این باشد که برای رسیدن به قهرمانی باید در هر ۵ بازی آخر خود به پیروزی دست پیدا کنند.

وی افزود: هیچ کس نمی‌تواند جلوی قهرمانی استقلال را بگیرد و همه چیز دست خودش خواهد بود. با توجه به اتحاد و همدلی بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه قهرمانی امسال مسابقات لیگ برتر از آن استقلال خواهد بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه بعضی‌ها سعی دارند در تیم تنش ایجاد کنند، تصریح کرد: استقلال باید زرنگ باشد و بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه در این چند هفته آخر هم مثل تمام فصل تمرکز بالا داشته باشند. در این ۵ هفته آخر هم حواس‌شان به دیدارهای خودشان باشد و اسیر شیطنت‌ها نشوند و با آرامش کارشان را تا پایان ادامه دهند؛ قطعاً هیچ مانعی برای رسیدن به قهرمانی وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: اگر شیطنتی هم بیرون زمین و در حاشیه تیم قرار دارد، مدیریت باشگاه و کادرفنی نباید اجازه دهند تا این گونه مسائل وارد تیم شود. اگر هم مشکلی به وجود آمده وظیفه اصلی مدیریت باشگاه این است تا مدیریت بحران کنند و نگذارند تا گزندی به پیکره تیم وارد شود.

همدانی در پایان خاطرنشان کرد: در فوتبال رقابت وجود دارد و هر کس برای بردن این رقابت تلاش می‌کند. همه دوست دارند قهرمان شوند و برای گرفتن بهترین دستاورد باید تمرکز را تا آخرین لحظه حفظ کرد. استقلال فعلا صدر جدول را در اختیار دارد و با کمترین اشتباه بهترین عملکرد را در این فصل به جا گذاشته است. به طور حتم همین روند را تا آخرین لحظه باید از خود ثبت کند و چیزی که از مدیریت باشگاه و کادرفنی شاهد هستیم، استقلال امسال قهرمان لیگ خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید