232788

احتمال جدایی مدافع استقلال در پایان فصل/ پای پیشنهاد سنگین تیم صنعتی وسط است!

دنیای معدن- این احتمال وجود دارد که محمد دانشگر مدافع آبی‌پوشان در پایان فصل از استقلال جدا شود.

به گزارش دنیای معدن، محمد دانشگر مدافع بوشهری استقلال چند سالی است که در این تیم حضور دارد. حضوری که بعضا با حواشی مختلفی همراه بود و این بازیکن حتی در آستانه اخراج از استقلال هم قرار گرفت. با این حال دانشگر بعد از درگیری که در یکی از بازی‌های فصل قبل استقلال داشت، توسط مجیدی کنار گذاشته شد ولی بعد از عذرخواهی این بازیکن دوباره مجوز حضور در نمرینات را دریافت کرد. دانشگر در تابستان گذشته یک بار با استقلال فسخ کرد ولی در اقدامی عجیب دوباره قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

مدافع استقلال در این فصل عملکرد بهتری نسبت به فصول گذشته داشته ولی بعد از مصدومیتی که قبل از دربی برایش به وجود آمد و همچنین عملکرد خوب رافائل سیلوا خرید برزیلی آبی‌ها ، نیمکت نشین شد و در چند بازی گذشته کمتر فرصت بازی برای استقلال را پیدا کرد.

با توجه به احتمال بازگشت مرادمند و حتی یزدانی به استقلال در فصل آینده ، این احتمال وجود دارد که دانشگر از جمع آبی‌ها جدا شود. قرارداد محمد در پایان این فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن بدون مشکل می‌تواند به هر تیمی که خواست برود. شنیده‌ها حاکی از آن است که یک تیم صنعتی طی روزهای اخیر به دانشگر پیشنهاد مالی خوبی داده و خواهان جذب این بازیکن شده است. با این حال مدافع بوشهری استقلال همه چیز را به پایان فصل موکول کرده تا بتواند روی بازی‌های باقی مانده تیمش تمرکز کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید