232716

نساجی قهرمان جام حذفی شد/ الهامی‌ از روی سکو مچ رحمتی را خواباند

دنیای معدن- تیم فوتبال نساجی مازندران با پیروزی در دیدار فینال جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش دنیای معدن - دیدار فینال جام حذفی فوتبال از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (چهارشنبه) بین تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک و به میزبانی استادیوم آزادی برگزار شد که در پایان این شاگردان ساکت الهامی در نساجی بودند که با پیروزی یک بر صفر عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

گل: مهرداد عبدی (۵۸)

این نتیجه در حالی حاصل شد که الهامی به دلیل محرومیت اجازه حضور روی نیمکت نساجی را نداشت و از روی سکوهای ورزشگاه آزادی نظاره‌گر عملکرد شاگردانش و پیروزی آنها بود.

پس از کسب عنوان قهرمانی با تراکتور این دومین قهرمانی ساکت الهامی در جام حذفی است تا وی نیز به یکی از پرافتخارترین مربیان این جام تبدیل شود.

گل اول نساجی به آلومینیوم توسط مهرداد عبدی در دقیقه ۵۸

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، شاهین طاهرخانی، حامد شیری، سعید بیگی، جعفری، مرتضی منصوری، حسن جعفری، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، مسعود شجاعی و مهرداد عبدی

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمد علی نژاد، محمد آزادی، محمود قائد رحمتی، میلاد فخر الدینی، پوریا اریاکیا و اسماعیل شریفات

 

دیدگاهتان را بنویسید