232712

تکذیب اظهارات خلیل‌زاده توسط خبرنگار قطری

دنیای معدن- خبرنگار الکاس قطر اظهارات شجاع خلیل زاده را تکذیب کرد.

به گزارش دنیای معدن- درحالی که طی روزهای گذشته شایعات زیادی از بازگشت شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی زادگان مدافعان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به این تیم و حتی چراغ سبز آنها به مسئولان باشگاه پرسپولیس مطرح بود، اما‌ منابع قطری مدعی شدند این دو بازیکن فصل آینده را در کنار هم در الاهلی قطر توپ خواهند زد.

قرارداد خلیل‌زاده با الریان به اتمام رسیده و در حالی که گفته می‌شد مدیران پرسپولیس مذاکرات خود را با این مدافع آغاز کرده‌اند، اما گویا وی قصد دارد یک فصل دیگر در قطر بماند و این بار راهی الاهلی قطر شود.

خبرنگار الکاس قطر با انتشار توئیتی مدعی شد: شجاع خلیل‌زاده بازیکن ایران و سابق پرسپولیس، دوباره برای فصل بعد در کنار حسین کنعانی در الاهلی بازی می‌کند.

بعد از این اتفاق خلیل‌زاده مدعی شد یک فصل دیگر با الریان قرارداد دارد و همه چیز به نظر باشگاه بستگی دارد، اما عبدالعزیز البریده خبرنگار الکاس قطر با انتشار توئیتی دیگر با تکذیب این موضوع مدعی شد و نوشت: "شجاع خلیل زاده برای رفتن به پرسپولیس یا الاهلی نیازی به اجازه الریان ندارد، زیرا او در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد و تصمیم گیری نهایی با خود این بازیکن است".

 

دیدگاهتان را بنویسید