232636

افشاگری عجیب و بی‌سابقه علیه فرهاد مجیدی!

دنیای معدن- مدیر برنامه گابریله پین در صفحه شخصی خود علیه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال افشاگری کرد.

به گزارش دنیای معدن، پس از صحبت‌های امروز فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال، محسن ابراهیمی به عنوان نماینده پین در ایران نسبت به این صحبت‌ها و ویس منتشر شده از فرهاد مجیدی در روزهای گذشته واکنش شدید اللحنی را در اینستاگرامش نشان داد.

محسن ابراهیمی، مدیر برنامه ایرانی گابریله پین در واکنش به بیانیه فرشید سمیعی در کانال رسمی باشگاه استقلال طی انتشار استوری های متعددی افشاگری‌های عجیبی علیه باشگاه استقلال و سرمربی این تیم انجام داد.

در بخش اول این استوری ها محسن ابراهیمی در مورد علاقه فرهاد مجیدی برای بستن قرارداد پین با یک فرد خاص صحبت کرده و در ادامه هم به قضیه آکادمی باشگاه پرداخته است. محسن ابراهیمی مدعی شده فرهاد مجیدی اصرار داشت قرارداد گابریل پین با شرکت ساختمانی رضوان بسته شود!

محسن ابراهیمی پس از این استوری ها سراغ فرشید سمیعی و صحبت‌های او رفت و سپس اعلام کرد که باشگاه استقلال برای تهیه بلیت برای بازگشت پین به ایران ناتوان بوده است.

افشاگری بی‌سابقه علیه فرهاد مجیدیمحسن ابراهیمی در بخشی از استوری هایش هم به این قضیه اشاره کرده که باشگاه استقلال می ترسید گابریله پین قرارداد را فسخ کند اما این مربی ایتالیایی اعلام کرد به قراردادی که بسته پایبند است. ابراهیمی کنایه ای هم به فرهاد مجیدی زده و نوشته پین مثل بعضی ها نیست که استقلال را وسط فصل رها کند و به قطر برود.

رسانه طرفداری هیچگونه مسئولیتی در قبال انتشار این استوری ها و این ادعا ها ندارد و تمامی اینها ادعایی بوده که از سوی محسن ابراهیمی از طریق پیج اینستاگرامی او منتشر شده است.

افشاگری بی‌سابقه علیه فرهاد مجیدی

برخی استوری های منتشر شده در صفحه مدیر برنامه ایرانی و نماینده گابریله پین در ایران به دلیل طرح اتهام های سنگین، بار حقوقی دارد و در رسانه قابل انتشار نیست!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید