232571

تصمیم فرهاد برای فصل آینده؛ چند ملی پوش جوان در لیست سرمربی استقلال

دنیای معدن- استقلال در این فصل نتایج بسیار خوبی در لیگ گرفته و با اختلاف ۶ امتیاز نسبت به رقیب سنتی خود ، صدرنشین لیگ برتر است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

به گزارش دنیای معدن، یکی از نکات مثبت تیم فرهاد مجیدی استفاده از بازیکنان جوان و آینده دار است. بازیکنانی که در این فصل به کمک استقلال آمدند و فرهاد هم نشان داده ترسی از میدان دادن به جوان ها ندارد. امیرحسین حسین زاده ، جعفر سلمانی ، صالح حردانی ، سبحان خاقانی ، امیرعلی صادقی ، رضا آذری و علیرضا رضایی جوانانی بودند که در این فصل عملکرد خوبی در استقلال داشتند و فرهاد مجیدی هم به این نفرات فرصت بازی کردن می دهد.

بعضی از این بازیکنان که جزو نفرات فیکس آبی ها به حساب می آیند و چند بازیکن هم به عنوان بازیکنان جانشین چندین بار فرصت بازی کردن به دست آوردند.

فرهاد مجیدی قصد دارد برای فصل آینده هم همین روند را ادامه دهد و در نقل و انتقالات هم به سراغ چند بازیکن جوان خواهد رفت. شنیده های ما حاکی از آن است که چند بازیکن تیم ملی امید مورد توجه مجیدی قرار گرفتند و فرهاد روی این بازیکنان نظر مثبتی دارد. از همین رو قرار است مذاکرات با این بازیکنان به زودی انجام شود و کارهای انتقال این نفرات به استقلال هم انجام پذیرد. گفتنی است هدایت تیم ملی امید کشورمان بر عهده مهدی مهدوی کیا است و خیلی ها معتقدند این تیم می تواند طلسم نرفتن به المپیک را بشکند.

 

دیدگاهتان را بنویسید