232541

حرف های خصوصی مدیر عامل پرسپولیس لو رفت

دنیای معدن- مدیر عامل پرسپولیس پنجشنبه به کربلا رفت و امشب هم برمی گردد تا امور باشگاه را زیر نظر بگیرد. درویش در یک مراسم افطاری حرفهای مهمی زد که می خوانید.

به گزارش دنیای معدن، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که دل پری از یکسری اتفاقات دارد، حرف هایی می زند که به نظر می رسد درست است و باید به او حق داد. او می گوید: متاسفانه یکسری از آدمها در حق پرسپولیس جفا کردند و حتما باید پرونده شان بررسی شود و با آنها برخورد جدی و قانونی صورت بگیرد چرا که خیلی به پرسپولیس ضربه زدند. متاسفانه شرایط جالب نیست و تمام بدبختی های باشگاه برای من مانده است. کلی بدهی عجیب و غریب داریم که باید پرداخت شود و متاسفانه این بدهی ها تمام هم نمی شود.

او در ادامه گفت: یکسری قراردادها با خارجی ها واقعا عجیب بوده که حتما باید نهادهای نظارتی آنها را بررسی کنند و با خاطیان برخورد قانونی صورت بگیرد. در حال حاضر بازیکنان و کادر فنی و هواداران به نوعی تاوان پس می دهند و ما مانده ایم و کلی بدهی به بازیکنانی که اصلا بازی هم نمی کردند. البته همکاران من تمام تلاش خود را می کنند تا مشکلات به حداقل برسد اما کار واقعا سخت است و ما چوب اشتباهات گذشته را می خوریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید