232222

بازی‌های سخت پرسپولیس در هفته‌های پایانی

دنیای معدن- پرسپولیس در ۶ بازی بعدی کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.

به گزارش دنیای معدن، اگرچه بسیاری از کارشناسان معتقدند که استقلال بازی های به مراتب سخت تری را نسب به رقبایش در ۶ هفته باقی مانده خواهد داشت اما نگاهی به برنامه رقابت ها نشان می دهد با توجه به شرایط امتیازی و موقعیت تیم‌ها در جدول، نشان می دهد یحیی و شاگردانش برای کسب قهرمانی دوباره لیگ برتر ، کار بسیار سخت و دشواری خواهند داشت.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، پرسپولیس به ترتیب باید مقابل تیم های پیکان، ذوب‌آهن، سپاهان، تراکتور، پدیده و فجرسپاسی به میدان برود که فقط دو بازی با پیکان و پدیده در ورزشگاه آزادی برگزارخواهد بود. بازی با سپاهان که جدالی همواره حیثیتی برای دو تیم بوده و با توجه به امتیازات دو تیم به اوج حساسیت نیز رسیده به علاوه بازی با تراکتور در تبریز دو بازی در نگاه اول سخت ترین بازی های پرسپولیس خواهند بود. دو تیمی که به دنبال جبران شکست دور رفت بوده و تمام تلاش خود را برای خلق پیروزی به کار خواهند گرفت.

اگرچه از نظر رتبه تیم ها در جدول پرسپولیس در دو بازی مقابل پیکان و ذوب آهن کار راحت تری دارد اما نگاهی به نیمکت دو تیم نشان می دهد که رویارویی مجتبی حسینی و مهدی تارتار با یحیی گل محمدی تا چه اندازه حساسیت زاست.

اگرچه بازی با پدیده و فجر سپاسی به عنوان تیم های پانزدهم و شانزدهم جدول، آسان ترین دیدارهای پرسپولیس تلقی خواهد شد اما با توجه به این که هر دو تیم برای فرار از سقوط می جنگند مقابل پرسپولیس رو به بازی انتحاری خواهند آورد. همواره بازی با تیم های بالا و پایین جدول با توجه به انگیزه هایی که دارند سخت ترین رقایت ها برای هر تیمی است و حال پرسپولیس در دو هفته پایانی باید به مصاف دو تیم قعرنشین بروند که برای فرار از سقوط حاضر به پیروزی تحت هر شرایطی هستند. آن هم با توجه به این که در طول فصل جاری گل محمدی و شاگردانش نشان داده اند تا چه اندازه مقابل تیم های قعرنشین جدول آسیب پذیر بوده اند.

از این رو بی تردید پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی کار سختی خواهد داشت و باید دید چه نتیجه ای در بازی های باقی مانده خواهد گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید