232207

معادله برد برد پرسپولیس با جذب سه ستاره‌!

دنیای معدن – سرخپوشان می‌توانند با جذب این ۳ ستاره از پاداش حضور آنها در جام جهانی قطر بهره ببرند.

به گزارش دنیای معدن، پرسپولیس که در سالهای اخیر چند بازیکن خوب خود را در فصل نقل و انتقالات از دست داده است، برای فصل آینده می‌تواند روی بازگشت آنها به این تیم امیدوار باشد.

بازیکنان نسل طلایی پرسپولیس که با هدایت برانکو و یحیی گل محمدی موفقیت های بسیاری را در آسیا و فوتبال ایران به دست آوردند، نتوانستند بعد از جدایی از جمع سرخپوشان و در تیم جدیدشان درخشش خود را تکرار کنند و به همین علت آنها تصمیم دارند در سال منتهی به جام جهانی به پرسپولیس بازگردند.

حالا و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات لیگ برتر سه بازیکن محبوب پرسپولیسی‌ها که شرایط خوبی در تیم‌های خود تجربه نمی‌کنند پالس‌های مثبتی برای بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت ارسال کرده‌اند.

حسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند که به بازیکنان ثابت تیم ملی فوتبال ایران تبدیل شده‌اند تصمیم دارند برای بازی بیشتر در تیم های‌ باشگاهی خود در سال منتهی به جام جهانی حضوری دوباره در تیم سابق خود داشته باشند.

حضور آنها در پرسپولیس از دو جهت می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها حائز اهمیت باشد، اول آنکه سرخپوشان از حضور سه ستاره با کیفیت بهره خواهند برد و در وحله دوم در صورت حضور این بازیکنان در لیست تیم ملی برای شرکت در جام جهانی قطر این باشگاه می‌تواند از پادش چند صد هزار دلاری را از بابت حضور این ستاره‌ها در جام جهانی برخوردار شود.

قطعا این پاداش میتواند دست مدیرعامل پرسپولیس را در مبلغ پیشنهادی به این بازیکنان باز بگذارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید