226716

پیشنهاد ۸ میلیاردتومانی رشید مظاهری به پرسپولیس!

دنیای معدن- یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که پروژه خرید رشید مظاهری در نیم فصل چند مخالف مهم دارد!

به گزارش دنیای معدن و به نقل از خبر ورزشی، یحیی گل‌محمدی در خصوص اینکه در فضای مجازی شایعه شده باشگاه پرسپولیس خواستار جذب رشید مظاهری است عنوان کرد: قبل از مسابقه هم از من سوال کردند و من جواب دادم. این صحبت‌ها گمانه زنی است و هر کسی بر اساس تصورات خودش اسمی می‌برد و همه روی آن زوم می‌کنند. ما ۶ هفته تا پایان نیم فصل در پیش داریم و تمرکزمان صد در صد روی بازی‌ها است. اصلا به فکر نقل و انتقالات و این مسائل نیستیم، فرصت هست در نیم فصل در مورد این مسائل صحبت کنیم.

ماجرا، اما فقط به مخالفت چند پرسپولیسی با نفوذ ختم نمی‌شود بلکه شنیدیم تابستان سال گذشته رشید مظاهری که به همراه حامد لک جزو گزینه‌های یحیی گل محمدی بود یک درخواست عجیب و ۸ میلیارد تومانی مطرح کرد!

رقمی که با مخالفت باشگاه پرسپولیس مواجه شد تا رشید مظاهری راهی تیم رقیب شود و با استقلال قرارداد امضاء کند.

این درحالی بود که مظاهری سابقه همکاری خوبی با یحیی گل محمدی و داوود فنایی در ذوب آهن اصفهان داشت، اما با توجه به مخالفت پرسپولیس با رقم سنگین درخواستی اش راهی اردوگاه رقیب شد. اتفاقی که هنوز در خاطر پرسپولیسی‌ها مانده و احتمال دارد پروژه خرید رشید مظاهری در نیم فصل را متوقف کند. باید منتظر ماند و دید!

 

دیدگاهتان را بنویسید