231867

در جلسه کمیته انضباطی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس چه گذشت؟

دنیای معدن- مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر در این خصوص پرداختند.

به گزارش دنیای معدن- بعد از اتفاقات رخ داده در دربی ۹۸ و حواشی ایجاد شده در جریان این دیدار یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز برای ارائه توضیحات در خصوص رفتارش در این مسابقه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شد.

مانی درویشی، وکیل باشگاه پرسپولیس، پس از پایان جلسه امروز کمیته انضباطی اظهار داشت: جلسه مثبتی بود و ان‌شاءالله رای عادلانه‌ای صادر می‌شود.

درویشی درخصوص زمان اعلام رای این پرونده گفت: به ما اعلام نمی‌کنند.

وی درمورد دلیل غیبت اعضای تیم استقلال در جلسه امروز پاسخ داد: آن‌ها در جلسه دیگری شرکت می‌کنند.

حسین دوام، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نیز پس از جلسه امروز کمیته انضباطی اظهار داشت: گزارشات ناظر داوری و ناظر فدراسیون ارائه شد. گل محمدی هم از خودش دفاع کرد و ما هم صحبت‌هایی برای گفتن داشتیم. جلسه در راستای کشف حقیقت بود. کمیته انضباطی اقداماتی انجام خواهد داد و حکمی صادر می‌شود که به جامعه فوتبال کمک کند.

وی درخصوص دلیل غیبت استقلالی‌ها در این جلسه، گفت: باشگاه استقلال شاکی نبوده و سمتی نداشته است. گزارش‌ها از مراجع ذی صلاحی ارسال شده که سمت داشته‌اند و ما هم پاسخ مقتضی دادیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره زمان صدور رای کمیته انضباطی افزود: باشگاه پرسپولیس سخنگو دارد و این مسائل را از او بپرسید. به ما چیزی نگفته اند و مبهم بود.

دوام درخصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت بوژیدار رادووشوویچ از پرسپولیس، تصریح کرد: اینجا جای این سوال نیست. رادو شکایت کرده و ما هم به فیفا جواب دادیم. شکایت او به باشگاه رسیده و جواب هم ارسال کردیم. دفاعی فراتر از حد تصور داشتیم.

وی درباره اینکه آیا امکان دارد با این دفاع پولی که باید باشگاه پرسپولیس در این پرونده پرداخت کند کمتر شود، گفت: مستنداتی ارائه شده که به هیچ عنوان ادعای رادو پذیرفتنی نیست.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره اینکه رادو مدعی است سرخ‌پوشان امضاء او را جعل کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این صرفا یک ادعا است و مستنداتی داریم که پول را به او پرداخت کرده ایم.

وی درمورد پرونده باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل زاده و آنتونی استوکس اظهار داشت: حق مسلم رسانه‌هاست که به آن‌ها اطلاع رسانی شود. از طریق روابط عمومی به این مسائل پاسخ داده می‌شود. هر چه بگویم جای حرف و حدیث باقی می‌ماند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درمورد آخرین وضعیت پرونده استوکس، گفت: من هیچ اطلاعی درباره این پرونده ندارم، زیرا لایحه دفاعی ما هنوز تکمیل و تنظیم نشده است.

دوام درخصوص مسدود بودن حساب‌های باشگاه پرسپولیس، گفت: این موضوع را از معاون مالی و اداری باشگاه بپرسید.

جلسه مربوط به رسیدگی به اتفاقات شهرآورد پایتخت در حالی امروز در کمیته انضباطی برگزار شد که سرمربی پرسپولیس و بهزاد غلامپور، مربی استقلال احضار شدگان اصلی به این جلسه بودند.

یحیی گل‌محمدی به‌خاطر برخورد با سیدمهدی سیدعلی و بهزاد غلامپور به دلیل درگیری در بین نیمه به کمیته انضباطی فراخوانده شده‌اند.

گل‌محمدی چند روز پیش با انتشار متنی در سایت ترسمی باشگاه پرسپولیس از داوران عذرخواهی کرده بود و حالا در انتظار حکم کمیته انضباطی خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید