228484

استقلالی یاغی در راه پرسپولیس | یحیی گل محمدی از بمب زمستانی رونمایی کرد

دنیای معدن- یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقل‌وانتقالات زمستانی این تیم صحبت‌های جالبی کرد.

به گزارش دنیای معدن، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقل‌وانتقالات این تیم گفت: «بیش‌تر گمانه‌زنی مطرح است و فکر می‌کنند و چیزی می‌نویسند. هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه برای بازیکن برزیلی نبوده است. ما الان چهار هفته تا نیم فصل فاصله داریم. با جام حذفی هفته‌های فشرده‌ای داریم و الان تمرکز ما روی بازی‌ها است و در نیم فصل ۲۰ روز فرصت است که بازیکن جذب کنیم. هیچ پیشنهادی هم به بیرانوند ندادیم  و دروازه‌بان اصلی ما لک هست و قرار است قرارداد او را تمدید کنیم.»

تصور ما و خیلی‌ها بر این بود که دلیل اصلی این صحبت‌های یحیی گل محمدی قیمت گران علیرضا بیرانوند و دریافت رضایتنامه اش از باشگاه بلژیکی آنتورپ باشد اما شنیدیم ماجرا چیز دیگریست.

ظاهرا مذاکرات با علیرضا بیرانوند و نزدیکانش انجام شده است اما یحیی گل محمدی انتظار نداشت این خبر رسانه‌ای شود. از طرفی سرمربی پرسپولیس تصور می‌کند این خبر توسط یکی از نزدیکان علیرضا بیرانوند رسانه‌ای و منتشر شده است و به همین خاطر یک مقدار دلخوری از این گلر ملی پوش و سابق خود پیدا کرده است. گفته می‌شود سرمربی پرسپولیس دلخور است که نزدیکان بیرانوند نباید این موضوع را رسانه‌ای می‌کردند ولو آن که او قصد بازگشت به ایران و پرسپولیس را نداشت!

حالا گزینه باقی مانده یحیی گل محمدی دروازه‌بان مغضوب استقلال رشید مظاهری است.

سرمربی پرسپولیس خوب می‌داند بازی‌های حساسی در لیگ برتر و به ویژه لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد و نمی‌تواند در کنار حامد لک از یک دروازه‌بان جوان و کم تجربه استفاده کند.

پیش از این شایعاتی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه احتمال دارد یحیی گل محمدی یک دروازه‌بان جوان و جویای نام را در نیم فصل خریده و به عنوان ذخیره حامد لک معرفی کند.

یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس  خبر داد که پروژه خرید رشید مظاهری در نیم فصل چند مخالف مهم دارد!

خبرورزشی نوشت: یحیی گل‌محمدی در خصوص اینکه در فضای مجازی شایعه شده باشگاه پرسپولیس خواستار جذب رشید مظاهری است عنوان کرد: قبل از مسابقه هم از من سوال کردند و من جواب دادم. این صحبت‌ها گمانه زنی است و هر کسی بر اساس تصورات خودش اسمی می‌برد و همه روی آن زوم می‌کنند. ما ۶ هفته تا پایان نیم فصل در پیش داریم و تمرکزمان صد در صد روی بازی‌ها است. اصلا به فکر نقل و انتقالات و این مسائل نیستیم، فرصت هست در نیم فصل در مورد این مسائل صحبت کنیم.

ماجرا، اما فقط به مخالفت چند پرسپولیسی با نفوذ ختم نمی‌شود بلکه شنیدیم تابستان سال گذشته رشید مظاهری که به همراه حامد لک جزو گزینه‌های یحیی گل محمدی بود یک درخواست عجیب و ۸ میلیارد تومانی مطرح کرد!رقمی که با مخالفت باشگاه پرسپولیس مواجه شد تا رشید مظاهری راهی تیم رقیب شود و با استقلال قرارداد امضاء کند.

این درحالی بود که مظاهری سابقه همکاری خوبی با یحیی گل محمدی و داوود فنایی در ذوب آهن اصفهان داشت، اما با توجه به مخالفت پرسپولیس با رقم سنگین درخواستی اش راهی اردوگاه رقیب شد. اتفاقی که هنوز در خاطر پرسپولیسی‌ها مانده و احتمال دارد پروژه خرید رشید مظاهری در نیم فصل را متوقف کند. باید منتظر ماند و دید!

رشید مظاهری دروازه بان استقلال

 رشید مظاهری این روزها شرایط خوبی در استقلال ندارد و نامش حتی در لیست ذخیره‌های تیمش هم قرار نمی‌گیرد. مشکلات رشید و استقلال از فسخ ناگهانی قراردادش پیش از دیدار با الهلال آغاز شد و پس از آن مجیدی دیگر به گلر سابقا ملی‌پوش خود اعتماد نکرد.

 

سکونشینی‌های رشید باعث شده او به فکر جدایی از استقلال بیافتد و در این شرایط جذاب‌ترین گزینه برای او حضور در پرسپولیس است. مظاهری پیش از این با گل‌محمدی و فنایی کار کرده و رابطه بسیار خوبی با آن‌ها دارد؛ هم‌چنین با توجه به نزدیک بودن جام جهانی قطر او ترجیح می‌دهد در پرسپولیس بازی کند تا شانس بیشتری برای حضور در تیم ملی داشته باشد.

با این حال مظاهری برای رفتن به پرسپولیس دو مانع بزرگ دارد. مانع اول او استقلال و فرهاد مجیدی است که بعید به نظر می‌رسد به این سادگی رضایت‌نامه گلر خود را برای رقیب سنتی صادر کنند و باعث تقویت پرسپولیس شوند. مانع دوم اما به خود مظاهری برمی‌گردد که در دو مقطع استوری‌هایی علیه پرسپولیسی‌ها و حمایت وزیر از آن‌ها گذاشت و حتی در مقطعی با حامد لک وارد جنگ اینستاگرامی شد. حال باید دید در نهایت سرنوشت رشید مظاهری به کجا خواهد رسید و او نیم فصل دوم در چه تیمی حضور خواهد داشت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید