231839

استقلال واقعا مرزهای خوش شانسی را جا به جا کرد/ وقتی گلرشان یک متر توپ را بیرون گرفت آقایان ساکت بودند!

دنیای معدن – ابراهیم صالحی در مورد تساوی تیمش برابر استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی خوب و زیبایی انجام شد و فکر می‌کنم مردم و تماشاگران بعد از مدت‌ها از دیدن یک بازی خوب و جذاب لذت بردند. تنها حق ما در این دیدار برتری بود که متاسفانه به حقمان نرسیدیم.

به گزارش دنیای معدن، وی در مورد موقعیت‌هایی که روز دروازه‌ استقلال خلق شد، افزود: آنها مرزهای خوش شانسی را دیگر جا به جا کردند. همه جور موقعیت داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. هر کس بازی را دیده باشد خواهد فهمید که قطعا ما باید تیم پیروز میدان می‌بودیم اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت هم بازی را با بدشانسی نتوانستیم سه امتیاز این جدال حساس را کسب کنیم.

«خطای مدافع استقلال روی تو که منجر به اخراج سیلوا مدافع استقلال شد، با جنجال و اعتراض زیادی از سوی استقلالی‌ها همراه بود و حتی آنها به صورت رسمی به عملکرد داور در این دیدار اعتراض کردند. آیا حق مدافع استقلال اخراج بود؟ کاپیتان پیکان در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد: صحنه کاملا واضح بود و نمی‌دانم این همه جنجال برای چیست؟ من توپ را جلو انداختم و از طرفی سید حسین حسینی محال بود به توپ برسد. زمانی که من مدافع استقلال را رد کردم سید حسین را دیدم که در محوطه شش قدم بود. همان زمان مدافع استقلال دستم را کشید.

وی اضافه کرد: واقعا از برخی رفتارها تعجب می‌کنم  بنده خدا داور هم با وجود اینکه عملکرد خوبی داشت به ناحق ناسزا شنید. از ۱۰ کارشناس ۹ نفر گفتند که بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد پس این بیانیه‌ها و حرف ها برای چیست؟

صالحی تاکید کرد: در بازی ما در جام حذفی برابر استقلال هم علیرضا رضایی توپ مجتبی حق دوست را یک متر بیرون محوطه جریمه گرفت اما داور آنجا او را اخراج نکرد. در ان دیدار هم تیم برتر بودیم. آن زمان کجا بودند که این حرف‌ها را بزنند؟ چرا آن زمان ساکت بودند؟ آنها از داور انتظار دارند عادلانه قضاوت نکند؟ این صحبت‌ها بی اهمیت است.

وی در رابطه با ضعف گلزنی پیکان خاطرنشان کرد:‌ واقعا امیدوارم این بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد. البته ما هم به عنوان بازیکن باید خودمان را درست کمنیم. از منِ مهاجم گرفته تا سایر بازیکنان. باید با تمرکز بیشتر بازی کنیم تا بتوانیم در مسابقات حقمان را بگیریم.

کاپیتان پیکان در مورد اینکه تیمشان عملکرد خوبی مقابل تیم‌های بزرگ در این فصل داشته، تصریح کرد: درست است. تیم ما نشان داده که مقابل تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کند. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و به همین خاطر هم در مسابقات عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذارند.

صالحی در رابطه با اینکه پیکان به عنوان جوان ترین تیم آسیا انتخاب شده، تصریح کرد: تیم خیلی خوب و یکدلی داریم و مجتبی حسینی هم استاد کار کردن با نفرات جوان است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا در ادامه مشکل گلزنی را حل کنیم و در پایان لیگ هم جایگاهی در خور شان پیکان را کسب کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید