231830

بازگشت نعمتی به تمرینات پرسپولیس

دنیای معدن- سیامک نعمتی گرچه درتمرینات گروهی شرکت می‌کند اما در دیدار با آلومینیوم اراک در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت.

به گزارش دنیای معدن، شماره ۸۸ پرسپولیس خودش نیز به تازگی در مصاحبه ای گفته است: «از جام حذفی قادر به همراهی پرسپولیس هستم.» سیامک نعمتی روز ۹ اسفندماه سال گذشته و پس از چند هفته دوری از ترکیب اصلی پرسپولیس در کشور قطر مورد عمل جراحی قرار گرفت. هافبک تاثیرگذار پرسپولیس که با بیماری فتق مواجه شده بود، بعد از چند هفته دوری از ترکیب این تیم، در نهایت و با پیشنهاد و مساعدت شجاع خلیل زاده در کشور قطر تحت عمل جراحی قرار گرفت.

این بازیکن که قادر به بازی در پُست‌های مدافع راست و تمامی پُست‌های خط میانی و حتی حمله است پس از جراحی نیز هفته‌ها نتوانست در خدمت تیمش باشد. این درحالیست که سیامک نعمتی به عنوان یک بازیکن کارساز و حالا با تجربه خیلی می‌توانست به پرسپولیس کمک کند اما فصل نسبتا کابوس واری توأم با بدشانسی محض را پشت سر گذاشت.

در شرایطی که به نظر می‌رسد پرسپولیس وحید امیری را در دیدار حذفی در اختیار نداشته باشد بهترین جایگزین برای این بازیکن می‌توانست سیامک نعمتی باشد. هافبکی تکنیکی، شوتزن و گلزن که می‌تواند در بازی با آلومینیوم اراک جای خالی امیری را پُرکند منتهای مراتب او در حال حاضر بازیکن ۹۰ دقیقه ای نیست و در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار نخواهد گرفت.

شاید تعطیلی لیگ برتر برای سیامک نعمتی بهترین خبر باشد تا با آمادگی کامل و پشت سرگذاشتن تمرینات سنگین تبدیل به بازیکنی ۹۰ دقیقه ای شود. البته گفته می‌شود سیامک نعمتی در دیدار حذفی برابر آلومینیوم اراک دقایقی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان خواهد رفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید