231663

پاسخ تند و تیز پیشکسوت پرسپولیس به تیتر جنجالی نشریه انگلیسی برای تیم ملی ایران

دنیای معدن- نیما نکیسا پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به تیتر جنجالی نشریه سان که برای همگروهی انگلیس با ایران خدا را شکر کرده بود، مدعی شد که انگلیسی ها بازی های تیم ملی ایران را ببینند ، بعد خدا را شکر کنند.

به گزار ش دنیای معدن، نیما نکیسا در واکنش به تیتر جنجالی نشریه سان مدعی شد که انگلیسی ها بازی های تیم ملی ایران را ببینند ، بعد خدا را شکر کنند.

نیما نکیسا، درباره دیدار هوادار مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت:

    پرسپولیس با توجه به اختلاف شش امتیازی با استقلال دیگر نباید امتیاز از دست بدهد و نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز دارد اما نباید فراموش کنیم هوادار هم تیم بسیار خوبی است و رضا عنایتی تیم خوب و محکمی را جمع کرده است. حساسیت این مسابقه فوق‌العاده بالا است و امیدوارم پرسپولیس با یک بازی منطقی و حساب‌شده بتواند برنده باشد.

وی درمورد غیبت یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس در بازی با هوادار توضیح داد:

    جانشین خیلی خوبی به اسم حمید مطهری برای این مسابقه در اختیار پرسپولیس است و قطعا او می‌تواند در این یک بازی شرایطی به وجود بیاورد تا خلاء گل‌محمدی حس نشود. البته تدابیر یحیی هم در جریان بازی به کادرفنی و بازیکنان منتقل خواهد شد.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس درمورد قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و هم گروه شدن ایران با انگلیس، آمریکا و برنده دیدار پلی آف ولز/ اسکاتلند و اوکراین توضیح داد:

    همه تیم‌های حاضر در جام جهانی شرایط تقریبا برابر با ۱۰ تا ۲۰ درصد بالا و پایین‌تر دارند‌ اما در کل قرعه خوبی برای ما است.  بازیکنان تیم ملی ایران خاصیت فیزیکی بازی کردن‌شان بیشتر از تقابل با تیم‌های سرعتی است و می‌توانیم با توجه به سبک بازی حریفان درخشش خوبی در جام جهانی داشته باشیم. با برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی خوب، می‌توانیم به صعود از گروه فکر کنیم.

نکیسا درباره تفاوت تیم ملی فعلی آمریکا با تیمی که در جام جهانی ۱۹۹۸ به مصاف ایران رفت، پاسخ داد:

    آمریکا نسبت به آن زمان هم بازیکنان بیشتری در تیم‌های مطرح اروپایی دارد و هم خیلی پیشرفت کرده است اما فوتبال ما هم تعداد زیادی لژیونر دارد که در تیم‌های خوب دنیا بازی می‌کنند. قطعا دیدار سختی با این تیم داریم اما می‌توانیم باز هم کار بزرگی برابر آمریکا انجام بدهیم.

وی درخصوص رویارویی با انگلیس، عنوان کرد:

    همین که انگلیس زیاد ما را نمی‌شناسد خیلی خوب است و می‌توانیم از این شرایط استفاده کنیم تا حریف محکمی برای انگلیس باشیم. شنیدم یک رسانه انگلیسی از اینکه با ایران هم‌گروه شده خدا را شکر کرده و تصور کرده تیم ما ضعیف است اما بهتر است نگاهی به بازی‌های ایران مقابل آرژانتین، یوگسلاوی، همین آمریکا، اسپانیا، پرتغال، نیجریه و مراکش اندازند و سپس درمورد تیمی که یقه خیلی از بزرگان را گرفته است، اینگونه اظهار نظر کنند.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران تصریح کرد:

    انگلیس به اندازه ۱۰ تیم برای حضور در جام جهانی بازیکن دارد اما نفرات ما هم کوچک نیستند و خیلی هم بزرگ هستند.

نکیسا درخصوص اینکه حدس می‌زند کدام تیم از پلی آف صعود کرده و در جام جهانی حریف ایران شود، توضیح داد:

    با توجه به شرایط فعلی اوکراین، تصور نمی‌کنم این تیم به جام جهانی بیاید و ولز از پلی آف بالا می‌آید. در آن صورت سه حریف با سبک فوتبال انگلیسی خواهیم داشت.

وی درباره اینکه با توجه به فعالیتش در فدراسیون فوتبال تا چه اندازه امید می‌رود تیم مدیریتی فعلی این مجموعه بتواند شرایط حضور مقتدرانه تیم ملی در جام جهانی را فراهم کند، گفت:

    چهره‌های فوتبالی و بین‌المللی ما در قرعه‌کشی جام جهانی حضور داشتند. حسن کامرانی فر، کمک داور بین المللی ما با سابقه حضور در جام جهانی است. میرشاد ماجدی بازیکن بین‌المللی بوده است. مهدی مهدوی‌کیا و حمید استیلی هم چهره های شاخصی هستند. علی دایی  هم در بدنه فدراسیون حضور ندارد اما دیدیم با حضورش در قرعه کشی جام جهانی تا چه اندازه توجه جهان را به نام ایران معطوف کرد.

رییس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال اضافه کرد:

    خدا را شکر به جایی رسیدیم که فوتبال افرادی را در خودش تربیت کرده که می‌توانند آن را مدیریت و رهبری کنند. از استیلی، ماجدی و کامرانی‌فر عکسی در کنار اینفانتینو دیدم و از اسکوچیچ هم با استیلی در کنار ساموئل اتوئو و ریگوبرت سانگ عکسی منتشر شد. استیلی زننده گل قرن در جام جهانی ۹۸ فرانسه در قطر حضور داشت. تیم قوی ای به محل قرعه‌کشی جام جهانی رفتند و می‌توانیم با حضور آنها به تدارک قوی برای جام جهانی امیدوار شویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید