231368

پاسخ عجیب یحیی گل محمدی به مدیرعامل پرسپولیس

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در برابر درخواست مدیرعامل قرمزها واکنش عجیبی به نمایش گذاشت.

به گزارش دنیای معدن، دیدار تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال استقلال رفت که این دیدار با تساوی دو تیم به پایان رسید. 

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس پس از تساوی یک - یک مقابل استقلال تهران در دربی 98 پایتخت به دلیل تصمیمات داوری و فشاری که احساس می‌کرد مانع از تلاش این تیم برای کسب ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر می‌شد تصمیم به استعفا از سمت خود گرفت. 

سرمربی سرخپوشان پایتخت که چند روزی به کیش سفر کرده بود با تماس‌های متوالی رضا درویش روبرو می‌شود تا مدیرعامل پرسپولیس اصرار خود برای بازگرداندن سرمربی تیم را نشان دهد.

او در گفتگوی تلفنی با رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز استعفای خود را اعلام کرد اما درویش از وی خواست تا در طول تعطیلات یک هفته‌ای تمرینات تیم به استراحت بپردازد به موضوع دیگری فکر نکند.

گل محمدی نیز پس از درخواست‌های هواداران و همچنین بررسی شرایط موجود تصمیم به بازگشت به تمرینات پرسپولیس را گرفت. سرمربی سرخپوشان ضمن تأیید بازگشت خود اعلام کرد امروز در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد تا بنابراین به خداحافظی اش از این تیم پایان دهد.

این رفت و آمدهای یحیی گل محمدی با واکنش منفی هواداران همراه شده است. این دومین باری است که سرمربی قرمزها از این تیم خداحافظی می کند. چندی پیش به دلیل مشکلات مالی از جمع قرمزها جدا شد اما در نهایت با پا در میانی پیشکسوتان تیم به تمرینات بازگشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید