231317

نظر جالب منتقد وضعیت استقلال درباره قهرمانی تیم فرهاد مجیدی

دنیای معدن- دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در شروع سال جدید هم باید با تمرکز کامل و آرامش مسابقات را شروع کند. در این فرصتی که مانده باید اگر ضعف‌هایی وجود دارد را آنالیز کنند و پوشش بدهند.

به گزارش دنیای معدن، هادی طباطبایی در خصوص شرایط تیم استقلال در پایان سال ۱۴۰۰ که با نتیجه‌گیری خوب در دربی، حفظ ۶ امتیاز اختلاف با رقیب سنتی و صدرنشینی لیگ برتر رقم خورد، مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

*به نسبت سال‌های گذشته که استقلال آرامشی نداشت و محله برو بیا شده بود، سال خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. استقلال امسال ثبات خوبی داشت. توانست با استفاده از این آرامش نتایج مطلوبی بگیرد و خدا را شکر در پایان سال با صدرنشینی و حفظ اختلاف امتیاز، بهترین بیلان کاری را ارائه کرد. از لحاظ فوتبالی سال خوبی برای استقلال و هوادارانش بود. امیدوارم در سال جدید هم این روند در بازی‌های باقی‌مانده ادامه داشته باشد و منجر به کسب عنوان قهرمانی شود.

*اگر سال‌های گذشته هم حرفی زدم به خاطر مشکلاتی بود که می‌دیدم و وجود داشت. خیلی‌ها شاید نمی‌دیدند یا متوجه نمی‌شدند، شاید هم می‌دیدند و عکس‌العملی نشان نمی‌دادند اما من قبل از اینکه متأسفانه یکسری اتفاقات بد برای استقلال بیفتد، مسائل را دیدم و در موردش صحبت کردم. نقدها و حرف‌هایی هم شنیدم ولی به هر حال زمان نشان داد که حرف‌های من درست بود.

*در مورد اینکه آیا با این شرایط و این ظرفیت می‌توان به قهرمانی استقلال در پایان فصل امیدوار بود، بدون شک می گویم باید بگویم امیدوارباشیم. البته تیم‌های دیگر هم بیکار نیستند. در تلاشند امتیازها را جمع کنند و جلوی روند استقلال را بگیرند. آنچه مهم است؛ استقلال در شروع سال جدید هم باید با تمرکز کامل و آرامش مسابقات را شروع کند. در این فرصتی که مانده باید اگر ضعف‌هایی وجود دارد را آنالیز کنند و پوشش بدهند تا جلوی آسیب را بگیرند.

*در بحث فنی نکاتی وجود دارد اما گفتنش جایز نیست. در مجموع بعید می‌دانم تیمی بتواند جلوی روند استقلال را بگیرد مگر اینکه خودش از خودش لطمه بخورد. باید تمرکزشان را حفظ و از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تیمی استفاده کنند تا به عنوان یک تیم یکدست، یک‌شکل، هم‌صدا و همفکر، کار گروهی خوبی را به پایان برسانند.

 

دیدگاهتان را بنویسید