231281

مجبوریم از پرسپولیس شکایت کنیم/ نمی‌خواستیم این پرونده را به فیفا بکشانیم/ از متانت و نجابت ما سوءاستفاده کردند

دنیای معدن- مدیررسانه‌ای تیم فوتبال شهرخودرو به انتقاد از عدم پرداخت بدهی توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت.

به گزارش دنیای معدن، مدیررسانه‌ای تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص عدم پرداخت بدهی پرسپولیس به این باشگاه اظهار داشت: مدیران پرسپولیس توافق با شهر خودرو را یک دستاورد می‌دانستند و برای آنکه خود را مقابل هواداران قهرمان نشان دهند از توافق با شهر خودرو سخن به میان آوردند ولی حقیقت امر چیز دیگریست. آن‌ها کار رسانه‌ای را به خوبی بلد هستند. بر همین اساس پس از گفت‌وگو با مدیران شهر خودرو و توافق کلامی با رئیس هیات مدیره باشگاه شهرخودرو عکس انداختند و آن را در قالب توافق با مدیران شهر خودرو، رسانه‌ای کردند تا از فشار هواداران خودی بکاهند.

شهیدی تصریح کرد: مدیرعامل پرسپولیس مگر زمانی که به دفتر باشگاه شهر خودرو آمد خبرنداشت تیمشان دولتی است که حالا بدقولی‌هایشان را در پرداخت بدهی توجیه می‌کنند؟ اگر قرار باشد بنا بر حکم پول پرداخت کنند پس دیگر نباید از ۱۰ میلیارد حرفی به وسط آورده شود چرا که باشگاه ما می‌تواند برای گرفتن حکمی بیش از این مبلغ اقدام کند. ای کاش به جای این همه فعالیت رسانه‌ای و زمان خریدن در عدم پرداخت این بدهی، کمی هم به پرداخت طلب شهرخودرو متعهد بودند. متانت و نجابت مدیران باشگاه شهرخودرو در خصوص این بدهی باعث شد تا همه مدیرانی که در طول این ۳ سال در پرسپولیس حضور داشتند از پرداخت این بدهی شانه خالی کنند.

وی در خصوص اینکه شکایت از پرسپولیس در چه مرحله ای قرارد دارد، گفت: بر این باور بودیم که مشکلات درون فوتبال ایران در همین داخل توسط مجامع قضایی و اجرایی فدراسیون قابل حل و فصل است. به احترام هواداران این باشگاه تصمیم به شکایت به فیفا را نداشتیم اما اکنون بنا بر بی اهمیتی پرسپولیس به این بدهی ناچار به این اقدام هستیم. هنوز امیدواریم فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت در خصوص وصول این طلب اقدامی انجام دهد. هرچند که کاملا به مظلومیت باشگاه خود در خصوص مسائل داخلی و این چنینی واقف هستیم. ما در فدراسیون با سرعت گیرهایی برای انجام امور باشگاه برخورد می‌کنیم که دلیل وجود این امر هم واضح است.

وی در خصوص صحبت‌های رضا مهاجری عنوان کرد: هیچ مربی‌ای در این چند سال کوچکترین دخالتی از سوی مدیران باشگاه را شاهد نبوده، مدیران شهر خودرو در خصوص شرح وظایف خود آگاه هستند چرا که سال ها در فوتبال حضور داشته اند. اگر مربی‌ای عنوان کرد که در کارش دخالت شده است بدانید خودش آن پرستیژ و کاریزمای لازم را نداشته و الا هرگز هیچ کسی در هیچ تیمی به خودش اجازه دخالت در کار سرمربی را نخواهد داد. اگر کسی خالصانه دلسوز فوتبال استان خراسان باشد، از ایجاد حاشیه برای این تیم خودداری می‌کند و این تیم را از الان لیگ یکی نمی‌داند. مگر آنکه از روی عناد باشد.

مدیررسانه‌ای شهرخودرو گفت: تمام مجموعه باشگاه شهرخودرو یکدل و متحد شده‌اند. هرکسی با توجه به جایگاه و نقشی که در باشگاه دارد بهترین عملکرد و تلاش را انجام می‌دهد تا از این گذرگاه تاریخی و حساس به سلامت عبور کنیم و با یاری خدا جایگاه تیم در جدول ارتقا پیدا کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید