229112

تماس درویش با ستاره تیم ملی؛ برگرد به تیمت/ واکنش لژیونر مطرح چیست؟

دنیای معدن- بعد از قطعی شدن جدایی بوژیدار رادوشویچ از پرسپولیس و شکایت او به فیفا، این گلر کروات و باشگاه پرسپولیس به پایان راه رسیدند.

به گزارش دنیای معدن، در چند وقت اخیر گزینه های زیادی برای آمدن به پرسپولیس مطرح شدند ولی احتمال جذبشان میسر نشد. علیرضا بیرانوند به غیر از مبلغ بالای رضایتنامه، خودش هم گلر گرانقیمتی است و خریدش هزینه زیادی برای پرسپولیسی ها در پی خواهد داشت.

پیام نیازمند دیگر گزینه ای بود که حتی پیشنهاد حضور در پرسپولیس به او داده شد ولی پیام هم با وجود اینکه شانسی برای بازی کردن در لیگ پرتغال ندارد، تصمیم گرفت به نیمکت نشینی اش در پورتومیننزه ادامه دهد و به پرسپولیسی ها جواب منفی داد.

دیگر گزینه پرسپولیس برای خرید در نیم فصل رشید مظاهری گلر پرحاشیه استقلال بود. مظاهری هنوز درگیر گرفتن رضایتنامه برای جدایی از استقلال است و مدیران استقلال هم رضایتنامه او را برای پرسپولیس صادر نخواهند کرد. از طرفی حاشیه های ریز و درشت رشید باعث شد تا یحیی برای جذب او دچار تردید شود و به سراغ گزینه های دیگر برود.

محمدرضا اخباری گلر تراکتور هم دیگر گلر مدنظر پرسپولیسی ها بود که جذب او هم به دلیل بالا بودن مبلغ رضایتنامه و البته رقم درخواستی خودش منتفی است.

طی چند روز گذشته پرسپولیسی ها وضعیت احمد گوهری را  بررسی کردند و بعد از مذاکره با این دروازه بان موفق شدند با این گلر قرارداد امضا کنند.  

گوهری به دلیل نگرفتن پول به صورت یکطرفه قراردادش را با صنعت نفت فسخ کرد و بعد از پرسپولیسی شدن اولین تمرین خودش را با تیم جدیدش انجام داد.

با این حال خبری به دستمان رسید که در نوع خودش جالب است. با وجود حضور حامد لک و خرید احمد گوهری، پرسپولیسی ها هنوز رویای جذب بیرانوند را دارند و می خواهند هرطور شده گلر سرشناس تیم ملی را دوباره به خدمت بگیرند.

شنیده های ما حاکی از آن است که درویش چند شب پیش در تماسی تلفنی با بیرانوند، وضعیت این دروازه بان را برای حضور در پرسپولیس جویا شد و پیشنهاد این باشگاه را به او اعلام کرد.

مدیرعامل جدید پرسپولیس در این تماس به علیرضا گفت: خیلی مایل است تا او دوباره به تیم سابقش بازگردد و در پرسپولیس به فوتبالش ادامه دهد.

حال باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا درویش می تواند بیرانوند را راضی به بازگشت کند یا خیر. هرچند احتمال به وقوع پیوستن این انتقال ضعیف است.


 

دیدگاهتان را بنویسید