231251

داور تمام کارت هایش را به بازیکنان پرسپولیس داد/ این استقلال ۱۰۰ درصد امتیاز از دست می دهد

دنیای معدن- مجتبی محرومی در مورد تساوی یک – یک در دربی ۹۸ اظهار داشت: پرسپولیس عالی بود، از دروازه‌بان گرفته تا خط جلو، همه خوب بازی کردند.

به گزارش دنیای معدن، وی در مورد تصمیم یحیی گل‌محمدی برای استفاده از گوهری درون دروازه در این بازی مهم و حساس، تصریح کرد: بالاخره او هم باید کسب تجربه کند.

محرمی در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه تساوی برای این مسابقه عادلانه بود؟، گفت: کاملاً مشخص است که گل استقلال مشکل دارد. داور اجازه تعویض به پرسپولیس نداد و در شرایطی که تیم ۱۰ نفره بود، استقلال به گل رسید.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد قضاوت داور این مسابقه نیز عنوان کرد: آدم می‌ماند چه بگوید. همه کارت‌ها را به پرسپولیسی‌ها داد. آن هم داستان گل که تیم ۱۰ نفره بود و داور اجازه تعویض نداد. یحیی گل‌محمدی حق داشت عصبانی شود. پرسپولیس در همین صحنه گل خورد.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند پرسپولیس هنوز هم شانس قهرمانی دارد؟، خاطرنشان کرد: شانس قهرمانی از دست نرفته، پرسپولیس هنوز هم می‌تواند قهرمان شود. استقلال صددرصد امتیاز از دست می‌دهد. به جرأت می‌گویم که استقلال در بازی‌های بعدی امتیاز می‌دهد و از آن طرف هم پرسپولیس بازی‌هایش را می‌برد و برای ششمین بار متوالی قهرمان ایران می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید