231214

نکیسا: تمیروف نباید در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی می‌کرد/ گل استقلال اصلا آفساید نبود

دنیای معدن- نیما نکیسا پنجشنبه شب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در خصوص شهرآورد ۹۸ گفت: یکی از جذاب ترین تساوی‌های تاریخ دو باشگاه را شاهد بودیم. این دیدار از سرعت بالایی برخودار بود و به شخصه از این دیدار که هر لحظه بوی گل می‌داد، خیلی لذت بردم و موقیعیت های خوبی هم دو تیم ایجاد کردند که حاصلش دو گل زیبا بود. تیم استقلال ۲۰ دقیقه ابتدایی کار عملکرد بهتری داشت و توانست بازی را در دست گیرد.

به گزارش دنیای معدن، پیشکسوت پرسپولیس افزود: این دیدار نویدبخش روزهای خیلی خوب برای مربی‌های جوان مانند فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی بود. دو مربی عملکرد خیلی جسورانه ایی داشتند و در طول بازی نشان دادند که پتانسیل بالایی در مربیگری دارند، هر دو مربی تعویض های خوبی را انجام داده و در روند بازی تاثیرگذار بودند.

وی درباره عملکرد تیم داوری نیز گفت: تبریک و خسته نباشید به تیم داوری که با توجه به سرعت بالای بازی، عملکرد بسیار خوبی داشتند به ویژه دو کمک داور که به نظر من در صحنه گل‌های دو تیم عملکرد عالی به نمایش گذاشتند. به نظر من گل استقلال اصلا افساید نبود باز باید دید نظر کارشناسان داوری در این باره چگونه است.

دروازبان اسبق پرسپولیس درباره عملکرد دروازه بان‌های دو تیم نیز افزود: دو دروازبان عملکرد خوبی داشتند مخصوصا احمد گوهری که اولین دربی خود را تجربه می‌کرد. جا دارد  تشکر کنم از داوود فنایی و حامد لک که این فرصت را برای این گلر جوان فراهم کردند. حسینی نیز در سالهای اخیر عملکرد بدون فراز و نشیبی داشته و به جرات جزو سه دروازه‌بان برتر لیگ است.

نکیسا در رابطه با خریدهای خارجی دو تیم گفت: خرید های استقلال نسبت به خرید های پرسپولیس هماهنگ‌تر هستند. شیرزاد تمیروف نباید در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و به نظر من مهدی عبدی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی گزینه بهتری بود.

وی در پایان اضافه کرد: تشکر می‌کنم از تمامی کسانی که باعث شدند این بازی زیبا با حضور تماشاگران برگزار شود.

نود و هشتمین دربی پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال عصر پنجشنبه برگزار شد و در نهایت هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

استقلال که هنوز در فصل جاری شکست نخورده است با این تساوی به امتیاز ۵۵ رسید تا مسیرش برای قهرمانی هموار شود و پرسپولیس هم به امتیاز ۴۹ رسید تا کار سختی برای تکرار قهرمانی‌هایش داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید