231182

منتظر یک اتفاق جذاب در دربی باشید ؛ خبری مهم از راهرو باشگاه پرسپولیس

دنیای معدن- یک منبع موثق و نزدیک به تیم پرسپولیس به ما خبر داد که جسورترین یحیی گل محمدی را می‌توانید در دربی روز پنج شنبه مقابل استقلال تماشا کنید!

به گزارش دنیای معدن، برخی منتقدان بعد از کسب نتایج نه چندان خوب پرسپولیس در این فصل و قبل از آن حذف تلخ از لیگ قهرمانان آسیا به انتقاد از یحیی گل محمدی پرداختند و گفتند او مرد بازی‌های بزرگ نیست.

این عده همچنین با توجه به سبک بازی پرسپولیس در دربی عنوان کردند، تیم یحیی بیش از حد با احتیاط بازی می‌کند و در دربی‌ها و بازیهای بزرگ یک مربی محتاط است.

او یک بار فرهاد مجیدی را در وقت‌های قانونی برده و دو بار هم در ضربات پنالتی مغلوب او شده است اما حکایت این دربی فرق می‌کند. حتی در دربی‌های جام حذفی همه می‌گویند یک تیم باید برنده شود اما در دربی پنجشنبه این پرسپولیس است که باید برنده شود نه استقلال چون برای آبی‌ها مساوی هم برد است و آنها را به قهرمانی سوق می‌دهد.

سفارش آنلاین تونیک ویتامین سی سی گل۵۰٪

سفارش آنلاین تونیک ویتامین سی سی گل

مشاهده و خرید

yektanet-logo-sign

تبلیغ

گل محمدی باید تهاجمی‌ترین تیم سال ۱۴۰۰ را به مصاف استقلالی بفرستد که نمی‌بازد و سخت گل می‌خورد. چیزی شبیه تیم کارلوس کی‌روش و حتی پرسپولیس برانکو که سخت گل می‌خوردند و به همین خاطر سخت می‌باختند. یحیی اما حتما برای دربی برنامه‌های تهاجمی زیادی خواهد داشت و شاید در همین راستا برتعداد مردان هجومی خود بیفزاید و حتی تیمش را با سه مهاجم راهی میدان کند.

سرمربی پرسپولیس در دربی پیش رو باید به دو مسئله فکر کند؛

اول آن که با پیروزی برابر تیم فرهاد مجیدی فاصله امتیازی خودش با استقلال را به عدد ۳ برساند و دوم اتهام احتیاط را از خودش دور کند.

هواداران پرسپولیس نیز انتظار دارند با توجه به شرایط موجود جسورترین یحیی گل محمدی تاریخ را به عنوان مربی روی نیمکت تیم محبوب خودشان ببینند. آیا این اتفاق می افتد؟ باید منتظر ماند و دید!

 

دیدگاهتان را بنویسید