230890

نقل و انتقالات داغ تابستان پرسپولیس؛ بازگشت سه لژیونر به قلعه سرخ!

دنیای معدن – به نظر می‌رسد شرایط سه لژیونر پرسپولیسی به گونه‌ای رقم خورده که آنها تمایل دارند فصل بعد به جمع سرخپوشان پایتخت بازگردند.

به گزارش شفقنا ورزشی، نسل رویاریی بازیکنان پرسپولیس که در چند فصل اخیر چه در فوتبال ایران و چه در فوتبال آسیا خوش درخشیدند به غیر از یک مورد خاص یعنی مهدی طارمی، نتوانستند موفقیت‌های خود را در لیگ های خارجی تکرار کنند.

مهدی ترابی و وحید امیری که با درخشش در پرسپولیس با قرارداد های سنگین راهی تیم های خارجی شده بودند نتوانستند بازی خوب خود را تکرار کنند و با افتی محسوس به جمع سرخپوشان بازگشتند و تا اندازه‌ای توانستند خود را این تیم احیا کنند.

حالا خبر‌های به گوش می‌رسد که علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان هم که نتوانستند انتظارات را در تیم های جدید خود برآورده کنند در اندیشه بازگشت به پرسپولیس هستند.

در این بین علیرضا بیرانوند که با از دست دادن جایگاه خود در ترکیب ثابت تیم ملی بیشتر از سایر نفرات از جدایی از سرخپوشان متضرر شده راه سختی را برای پیوستن به پرسپولیس دارد، چرا یک فصل از قرارداد وی با تیم آنتورپ باقی مانده و برای جدایی از این تیم باید سران این باشگاه را قانع کند.

اما از آنجایی که پرسپولیسی‌ها با توجه به عملکرد فاجعه بار حامد لک در پست دروازه‌بان شدیدا احتیاج به تقویت دارند، به احتمال زیاد جذب علیرضا بیرانوند را حتی به صورت قرضی پیگیری خواهند کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید