230773

جانشین روزبه چشمی مقابل صنعت نفت مشخص شد

دنیای معدن- «فرهاد مجیدی» سرمربی تیم فوتبال استقلال با محرومیت «روزبه چشمی» مشکلاتش در خط دفاعی افزایش پیدا کرد و مجبور است از وجود «زبیر نیک‌نفس» در دیدار با صنعت نفت آبادان در این پست استفاده کند.

به گزارش دنیای معدن، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر یک گل‌گهر سیرجان را شکست داده و جایگاهش را با ۵۱ امتیاز در صدر جدول تثبیت کند.

روزبه چشمی در این مسابقه در ترکیب ثابت خط دفاعی استقلال به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت. او توانست در غیاب محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی که به دلیل پشت سر گذاشتن خدمت مقدس سربازی از جمع آبی‌پوشان جدا و راهی ملوان شدند وظایف دفاعی با به خوبی انجام دهد.

چشمی با اخطاری که در این مسابقه از سوی بیژن حیدری دریافت کرد چهار کارته شد تا جدال حساس تیمش مقابل صنعت نفت آبادان را از دست بدهد.

با محرومیت چشمی دغدغه و مشکلات فرهاد مجیدی برای این بازی خانگی افزایش پیدا کرد و او که با کمبود بازیکن در پست دفاع روبروست باید سیستم تیمش را تغییر دهد.

به نظر می‌رسد مجیدی در دیدار با صنعت نفت آبادان زبیر نیک‌نفس را که به دلیل بیماری در فهرست بازی با گل‌گهر سیرجان جای نداشت یک خط عقب‌تر برده و از او در پست دفاع استفاده کند.

دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه (۲۰ اسفند) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید